جلودارزاده در گفت و گو با خبرفوری:

دوران بگم بگم‎ها تمام شده است/ مسئولان بی‎اخلاقی‎های سیاسی را کنار بگذارند

عضو فراکسیون امید گفت: زمان بی‎اخلاقی‎های سیاسی به اتمام رسیده است و مسئولان باید در شرایط فعلی در جهت وحدت و انسجام داخلی وارد عمل شوند.

دوران بگم بگم‎ها تمام شده است/ مسئولان بی‎اخلاقی‎های سیاسی را کنار بگذارند

سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره رویکرد برخی از نمایندگان و مسئولین کشورمان در برخورد با یکدیگر که با برخی بی‎اخلاقی ها همراه است اظهارکرد: شرایط و وضعیتی که امروز کشور با آن روبه رو است قطعا ایجاب نمی‎کند که مسئولین در رده‎های مختلف با یکدیگر درگیر شوند از این رو حفظ وحدت و انسجام داخلی در موقعیت فعلی کشور امری لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه دوران بگم بگم‎ ها به اتمام رسیده است گفت: انتظار است دوستان با رعایت اخلاق به جای پرداختن به موضوعاتی که به جز تفرقه و اختلاف چیز دیگری را دربرندارد برای حل مشکلات کشور وارد عمل شوند و راهکارهای لازم را اتخاذ کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه مسئولان دست به افشاگری علیه یکدیگر بزنند و بدون وجود مدارک و اسناد موارد و موضوعاتی را مطرح کنند که فاقد وجاهت قانونی است در واقع نه تنها به خودشان بلکه به اعتماد عمومی لطمه می‎زنند و این روند برای حال عمومی کشورقطعا قابل قبول نیست.

جلودارزاده اظهارکرد: برای بهبود وضعیت امروز کشور باید در جهت جلب اعتماد مردم و حل مشکلات اقتصادی وارد عمل شد از این رو قطعا دوعواهای سیاسی در شرایط امروز دردی را از کشور درمان نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: امیدوارم دوستان در مجموعه قوای سه گانه و سایر نهادها به جای اختلاف افکنی در جهت حل مشکلات کشور به خصوص در حوزه اقتصادی وارد عمل شوند.

‎‎‎

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • معرفت
    0

    صدای مرگ. سیاسی.از لابلای کلمات امثال این خانم.مثل باقی همکارانش نوید روزی روشن در سپهر سیاسی ملت را میدهد .الهم.اشغل الظالمین بالظالمین

  • انسان باشرف
    0

    بگم بگم بی ارزش است ۰۰باید غارت کرد سکه را۴میلیون و۳۸۰۰۰۰۰فروخت غارت وچپاول دلار۱۱تومان حباب سکه ۱۲۰۰حتی ۱۵۰۰تومان یعنی حباب سکه امروز درانس ۱۱۹۰دلاربرابر دوره بگم بگم هست درزمان اوبیچاره انس ۱۹۲۲دلاروسکه ۱۵۰۰حداکثر شد۰۰۰حالا بگم یا نگم

    نظرات شما -
    • payam
      0

      تو مملکت ما مرد عمل پیدا نمیشه..اینها همش ادعاهای پوچه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها