۲۰ دستگاه متولی رسیدگی به وضعیت متکدیان خراسان‌رضوی هستند

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: ۲۰ دستگاه متولی رسیدگی به وضعیت متکدیان خراسان‌رضوی هستند اما مسئولیت اصلی در این حوزه برعهده شهرداری است.

۲۰ دستگاه متولی رسیدگی به وضعیت متکدیان خراسان‌رضوی هستند

حمیدرضا پوریوسف ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: در بحث متکدیان 20 دستگاه متولی رسیدگی به آنها هستند و مسئول اصلی جمع‌آوری متکدیان شهرداری‌ها هستند و اگر در میان این گروه کودک، سالمند، معلول و زن آسیب‌دیده اجتماعی بی‌سرپرست باشد توسط بهزیستی نگهداری می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با بیان اینکه بانک جامع اطلاعات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) هماهنگ است، خاطرنشان کرد: عدالت میان تمامی مددجویان تحت پوشش این مجموعه برقرار است و این گونه نیست که یک نفر دو تسهیلات دریافت کند و یک نفر دیگر هیچ تسهیلاتی دریافت نکند.

پوریوسف گفت: خدمات ارائه شده در حوزه معلولان در سطح استان به عنوان برترین نوع خدمت در سطح کشور شناخته شده و در آخرین جلسه ستاد مناسب‌سازی استان منطقه احمدآباد مشهد به عنوان بهترین محور شهری کشور برای معلولان انتخاب شد.

مسعود هنربخش؛ معاون پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی نیز در این نشست اظهار داشت: مرکز نگهداری و ترک معتادان متجاهر خلق‌آباد مشهد یکی از 11 مرکز فعال ماده 16 این شهر است و نخستین قدم در این مرکز ارائه خدمات انسانی بوده و سهمیه هر مرکز در گذشته 300 تا 350 بوده که اکنون به 150 تا 170 نفر رسیده و در این مراکز پزشک، پیراپزشک، روانپزشک و پرستار حاضر هستند.

منبع: تسنیم

719

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها