سرمربی تیم پدیده: می‌توانستیم بازی را با اختلاف گل بیشتری ببریم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت:می‌توانستیم بازی را با اختلاف گل بیشتری ببریم و باید گفت برد درثانیه‌های پایانی بازی شیرینی خاص خود را دارد.

سرمربی تیم پدیده: می‌توانستیم بازی را با اختلاف گل بیشتری ببریم

یحیی گل‌محمدی جمعه شب پس از بازی پدیده مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: می‌توانستیم بازی را با اختلاف گل بیشتری ببریم اگرچه برد در ثانیه‌های پایانی بازی شیرینی خاص خودش را دارد.

وی افزود: سه هفته از لیگ گذشته و ما با وجود اینکه دو برد کسب کرده‌ایم، اما کار خاصی انجام نداده‌ایم. مهم این است که بتوانیم این روند رو به رشد خود را حفظ کنیم. فصل سختی در انتظار ماست و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده بیان کرد: طبیعی است در لیگ هیچ حریف آسانی وجود ندارد و ما مشکلات زیادی داریم که البته روزبه‌روز شکر خدا کمتر می‌شود.شاید لازم باشد برای حل این مشکل تمرینات بیشتری انجام دهیم.

گل محمدی تصریح کرد:خوشبختانه تیم باکیفیتی داریم و بر اساس تاکتیک حریف مهره‌های خود را مشخص می‌کنیم و همین که موقعیت‌های خوبی را ایجاد می‌کنیم، خودش نکته مثبتی است.

وی در ادامه گفت: بازی هفته آینده در چمن مصنوعی مقابل سفید رود در رشت بسیار سخت است و فکر کنم این یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در لیگ خواهد بود. در دو بازی اخیر در ثانیه‌های آخر و با تلاش زیاد مزد برتری خود را گرفتندو امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

منبع: مهر

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها