سبحانی فر در گفت و گو با خبرفوری:

تصمیمی برای فیلتر اینستاگرام اتخاذ نشده است/ میزان استقبال مردم از پیام رسان های داخلی قابل قبول بوده

عضو ناظر مجلس در شورای عالی فضای مجازی گفت: تا به این لحظه هیچ تصمیمی برای فیلتر اینستاگرام از سوی نهادهای مسئول اتخاذ نشده است.

تصمیمی برای فیلتر اینستاگرام اتخاذ نشده است/ میزان استقبال مردم از پیام رسان های داخلی قابل قبول بوده

رمضانعلی سبحانی فر عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اینکه آیا امکان فیلتر اینستاگرام در با توجه به زمزمه هایی که از سوی برخی از مسئولین و رسانه ها منتشر شده است گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم تا به این لحظه هیچ تصمیمی مبنی بر فیلتر اینستاگرام از سوی مسئولان اتخاذ نشده است.

وی تصریح کرد: شبکه های اجتماعی خارجی در صورتی در کشورمان فیلتر می شوند که محتوای محرمانه و البته مجرمانه داشته باشند که از نظر بنده این مورد برای اینستاگرام لحاظ نمی شود.

عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه درباره امکان رفع فیلتر تلگرام در کشورمان تصریح کرد: باتوجه به عدم تعامل و رویکرد مثبت مسئولان این پیام رسان خارجی با مقامات کشورمان بدون شک در شرایط فعلی امکان رفع فیلتر تلگرام به هیچ وجه وجود ندارد.

سبحانی فر با اشاره به رویکرد موفقیت آمیز پیام رسان های داخلی در جذب مخاطبان ایرانی تاکید کرد: امیدوارم با هوشیاری و درایت مسئولان کشورمان بسترهای بیشتری برای حمایت از پیام رسان های داخلی فراهم شود تا ما هم حرفی برای گفتن در این عرصه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امکان فعالیت شبکه های پیام رسان خارجی که محتوی مجرمانه و البته محرمانه نداشته باشند در کشورمان وجود دارد ولی قطعا بهتر و مفیدتر این خواهد بود که مردم از پیام رسان های داخلی که با استفاده از ظرفیت های بومی و داخلی تهیه شدند استفاده کنند.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی فضای مجازی درباره امکان رفع فیلتر تویئتر گفت: بنده از این موضوع اطلاع دقیقی ندارم ولی تا آنجایی که مطلع هستم هنوز در این باره تصمیم خاصی اتخاذ نشده است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    اینهم دروغ بزرگ...‌

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها