اقدام چندش آور پسر جوان با مادرش در حمام

پسر 29 ساله که به مدت 10 روز اقدام به تجزیه جسد مادرش کرده بود، بازداشت شد.

اقدام چندش آور پسر جوان با مادرش در حمام

جوان 29 ساله ژوئن سال گذشته مادر 50 ساله خود را به قتل رساند. بعد از وقوع جنایت معاینات متعددی برای تعیین وضعیت روانی این جوان صورت گرفت که نتایج تمام آنها دال بر وجود بیماری روانی و اختلال عاطفی بوده است. متهم با نام "NML" در دادگاه انگیزه خود را تماس عمه اش مبنی بر حضور مادرش در کلاس های جادوگری عنوان کرده است.

بر اساس گزارش بیمارستان آل امل این جوان 29 ساله قتل مادرش که با نام اختصاری "MG" معرفی شده را غیرارادی انجام داده، همچنین در این گزارش آمده متهم علاوه بر بیماری روانی از اختلال گفتاری، درک و عاطفی رنج می برد. در ماه های آگوست، نوامبر و مارس چندین کمیته پزشکی برای بررسی پرونده این متهم بعد از وقوع جرم تشکیل شده، در همین راستا متهم سال گذشته در بیمارستان آل امل در بخش روانی بستری بوده است.

در سابقه این بیمار در پرونده اش ذکر شده در سال 2010 نیز در یک بیمارستان روانی در دانمارک به دلیل تشخیص روان پریشی حاد بستری شده، اما مدتی بعد حاضر به ادامه درمان نشده است. این متهم در طول بازجویی ها اعتراف کرده که مادر خود را که یک شهروند دانمارکی لبنانی تبار بوده کشته و اذعان داشته نخست دهان وی را بسته و بعد از خفه کردن گلوی اش را بریده است.

با توجه به گزارش ارائه شده در دادگاه جسد تجزیه شده این زن در آپارتمان وی که به همراه مادرش در منطقه مسکونی الممزر واقع در دبی زندگی می کرده در حالی کشف شده که پلیس برای بازداشت متهم برای دزدی با سلاح سرد از یک سوپرمارکت به خانه وی مراجعه کرده بود که با بوی تعفن مواجه می شود. با جستجو در آپارتمان جسد تجزیه شده قربانی را در وان حمام کشف می شود. متهم به مدت 10 شبانه روز اقداماتی برای تجزیه جسد مادرش کرده بود.

منبع: رکنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها