صبح امروز طی مراسمی انجام گرفت؛

غبارروبی مضجع مطهر حضرت امام رضا (علیه‌السلام) با حضور رهبر انقلاب

مراسم غبارروبی مضجع شریف ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (علیهماالسلام)، صبح امروز (پنجشنبه) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.

غبارروبی مضجع مطهر حضرت امام رضا (علیه‌السلام) با حضور رهبر انقلاب

همزمان با ماه ذی‌القعده و ایام زیارت مخصوص رضوی، مراسم غبارروبی مضجع شریف ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (علیهماالسلام)، صبح امروز (پنجشنبه) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.

منبع: KHAMENEI.IR

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خداوند حساب گر حساب رس که لحظه به لحظه حرکات و سکنات همه ی آفریدگان را بی کاستی و فزونی به ثبت می رساند و نحوه دین داری درست را که می پسندد در فرهنگ دین داری اصیل قرآنی و توسط ده ها هزار پیامبر بگونه ای رسا و سرشت نشین و قابل درک به بشر بیان کرده است ، هیچ راهی را برای بشر جهت افزودن مراسم و مناسک و شعایر ابتکاری خود به دین و مذهب باز نگذاشته و در هشدارهای قرآن کریم تکلیف همه ی چنین مبتکرانی را مشخص ساخته است. با تأمل و تدبر ژرف در شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی به آسانی می توان درک کرد راهی که بشر با خود خدا پنداری و ناپرهیزی برای ابتکار مراسم و مناسک و شعایر برای بندگان مقرب و بنام دین و مذهب می پیماید به کجا ختم می شود. دین راستین ؛ حقیقت الهی است که نمی توان با هیچ توجیهی آن را با ساخته و پرداخته های ذهن ناتوان بشر که دست رسی به کمال حقیقت را ندارد آلوده کرد. اگر نشود در منقولات غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب همگنی و هماهنگی را با شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی و اصول استدلال عقلی یافت این منقولات بنا به تاکید معصوم در حدیث مشهور:«... کَثُرَتْ عَلَیَّ الْکَذَّابَةُ...» مخدوش به جعل و دروغ اند و دین دارانی که به حساب آخرت ایمان دارند می باید در عمل و پایبندی به چنین منقولاتی شدیدا پرهیز کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها