بارج ۷ هزارتنی«آبرسان» در صدرای بوشهر به آب انداخته شد+تصاویر

بارج ۷ هزارتنی«آبرسان» در صدرای بوشهر به آب انداخته شد+تصاویر

مراسم به آب اندازی نخستین بارج آبرسان با ظرفیت 7 هزار تن بعدازظهر امروز در شرکت صدرای بوشهر برگزار شد.

در این مراسم مدیر منطقه جنوب شرکت صدرا با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با بیان اینکه صدرای بوشهر به رونق صنعتی بازگشته است اظهار داشت: صدرای بوشهر که تا سال گذشته تنها تعداد محدودی پیمانکار در آن فعالیت می‌کردند با واگذاری مدیریت آن به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به رونق صنعتی خود بازگشت و ظرفیت اشتغال آن تا 4 برابر افزایش یافت.

علی زارعی با اشاره اینکه جزیره صنعتی صدرای بوشهر از ظرفیت ساخت سازه‌های فراساحلی برخوردار است تصریح کرد: در این جزیره ضمن ساخت سکوهای دریایی از قابلیت مهمی در بخش کشتی سازی برخوردار است.

وی با اشاره به ساخت نخستین بارج آبرسان در جزیره صنعتی صدرای بوشهر خاطر نشان کرد: این شناور که ظرفیت 7 هزار تن بارگیری آب برای تامین آب استاندارد و بهداشتی شناورهای آبراه‌های مختلف دریایی دارد دارای بیش از یک‌هزار و 350 تن وزن است.

مدیر منطقه جنوب شرکت صدرا طول این شناور را 86.3 متر و عرض آنرا 24 متر دانست و افزود: ارتفاع بارج آبرسان 7 هزار تنی 5 متر و دارای 4 متر آبخور است.

زارعی با اشاره به اینکه این شناور در مدت 10 ماه توسط متخصصان شرکت صدرا ساخته شده گفت: برای ساخت این شناور 340 هزار نفر ساعت توسط متخصصان صدرا زمان صرف شده است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت صدرای بوشهر برای ساخت انواع شناورها بیان کرد: توانمندی متخصصان شرکت صدرا بگونه‌ای که ظرفیت ساخت انواع شناورهای در تناژ مختلف و ظرفیت‌های گوناگون دارد و تنها اکنون با 20 درصد ظرفیت استفاده می‌شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها