چگونه ارضا شدن و ارگاسم را به خوبی تجربه کنیم؟

رابطه جنسی برای هر زوج تعریف خاصی دارد. اما چنانچه هر زوج ارضا شدن ( ارگاسم ) را به خوبی تجربه کنند، از رابطه جنسی خود لذت بردند. در این مطلب راه کارهایی برای آنکه ارضا شدن به خوبی انجام شود را به شما می دهیم.

چگونه ارضا شدن و ارگاسم را به خوبی تجربه کنیم؟

ارگاسم چندباره در یک رابطه جنسی امری است که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان امکان پذیر است. برای حصول به این امر کافی است اطلاعات لازم را درمورد تمایلات جنسی مردانه و زنانه، روابط زناشویی و تکنیک‌های خاص آن داشته باشید. وقتی یک مرد چندین بار ارگاسم را تجربه می‌کند، علاوه بر خودش، باعث بهتر ارضا شدن همسر خود نیز خواهد گشت.

ارگاسم‌های چندگانه به دنبال هم اتفاق می‌افتند، بدون اینکه فرد در رابطه جنسی تمایل خود را به ادامه رابطه از دست بدهد. با وجود آنکه خانم‌ها به آسانی می‌توانند ارگاسم چندگانه را تجربه کنند، بسیاری از آقایان تصور می‌کنند که این امر برای آن‌ها ممکن نیست، در صورتی که با آموزش صحیح آنها نیز می‌توانند همانند خانم‌ها چندین بار در روابط زناشویی، ارضا شدن را تجربه کنند.

در زنان، ارگاسم چندگانه به معنای آن است که آنان می‌توانند مدت زمان کوتاهی بعد از اولین ارگاسم، با یک تحریک جنسی ساده میل خود را باز یابند، که معمولاً این فرایند بلافاصله یا بعد از چند دقیقه اتفاق می‌افتد.

بعضی از آقایان تصور می‌کنند که وقتی بتوانند بعد از انزال و ارضا شدن دوباره تحریک شوند و به یک انزال دیگر دست پیدا کنند، یعنی ارگاسم چندگانه داشته‌اند. این اشتباه است. سکس چند ارگاسمه مردانه به رابطه جنسی‌ای گفته می‌شود که در طی ارگاسم‌ها، نعوظ یا تحریک جنسی از بین نرود. ارگاسم چندگانه فقط شامل ارگاسم است نه انزال. تنها استثناء آن زمانی است که انزال با آخرین ارگاسم همراه می‌شود. قبل از توضیح بیشتر لازم است با فرایند تکنیکی چرخه تحریک جنسی آشنا شوید.

منبع:سیمرغ

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها