سایه به سایه در تعقیب قاتل پیرزن ثروتمند

مرد جوان ناشناس به اتهام قتل پیرزن ثروتمند تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

سایه به سایه در تعقیب قاتل پیرزن ثروتمند

سال گذشته گزارش آتش سوزی در خانه ویلایی واقع در خیابان خزر شمالی به آتش نشان ی پایتخت اعلام شد. پس از اطفای حریق آتش نشانان جسد پیرزنی 80 ساله را پیدا کردند. به این ترتیب مأموران کلانتری 101 تجریش در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت موضوع کشف جسد را اعلام کرده و تیم تحقیق به همراه بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران راهی محل حادثه شدند.با حضور بازپرس سجاد منافی آذر و تیم تحقیق در محل جنایت مشخص شد مقتول پیش از جنایت مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته و به علت اصابت جسمی سخت به سرش کشته شده است. همچنین شواهد نشان می‌داد که قاتل پس از این جنایت خانه را به آتش کشیده و متواری شده است.

بررسی‌های میدانی انجام شد و مأموران دریافتند پیرزن مقتول از 10 سال قبل و پس از مرگ همسرش با پرستارش زندگی می‌کند و فرزندانش در خارج از کشور حضور داشتند.
پرستار مقتول که در شب جنایت به خانه دخترش رفته بود، در تحقیقات به مأموران گفت: مدت‌ها است که پرستار مقتول بودم و شب‌ها نیز در خانه او می‌ماندم. 14 مرداد(سال گذشته) لوله آب حیاط خانه ترکید و با شرکت آب تماس گرفتیم و آنها هم برای تعمیرات آمدند و مشکل را برطرف کردند. سه روز بعد من به خانه دخترم رفته بودم که مقتول با من تماس گرفت و گفت کسی از شرکت آب آمده است. من سریع خودم را به خانه رساندم اما وقتی به خانه رسیدم متوجه شدم همه جا آتش گرفته است. مقتول اموال با ارزشی داشت که بیشتر آنها را در بانک نگهداری می‌کرد.
با این اظهارات، تصاویر دوربین‌های مداربسته محدوده محل جنایت و همچنین آیفون تصویری خانه مقتول مورد بررسی قرار گرفت و جوانی حدوداً 30 ساله، لاغر اندام با کلاه نقاب دار شناسایی شد که در زمان جنایت زنگ خانه مقتول را به صدا درآورده بود. کارآگاهان که احتمال می‌دهند او با معرفی خود به عنوان مأمور آب وارد خانه مقتول شده، پس از حدود سه ساعت در حالی که بسته‌ای در دست داشت محل را ترک کرده بود. این در حالی بود که پرستار مقتول نیز او را نمی‌شناخت.
سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: «در ادامه رسیدگی به پرونده قتل پیرزن 80 ساله، هماهنگی‌های لازم با بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران جهت انتشار تصویر بدون پوشش متهم پرونده انجام شد. بدین ترتیب شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر این فرد شدند می‌توانند هرگونه اطلاعات در خصوص هویت یا محل‌های تردد و زندگی این شخص را از طریق شماره تماس 51055428 در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.»

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها