قاضی‌زاده: مسئولان شفاف کمبودها را به مردم بگویند

یک عضو شورای نظارت بر صداوسیما با تاکید بر اینکه «مسئولان باید شفاف با مردم صحبت کنند» گفت: در شرایط فعلی لازم است اگر کمبودی وجود دارد مسئولان آن را به مردم بگویند چون این باعث اعتماد بیشتر خواهد شد.

قاضی‌زاده: مسئولان شفاف کمبودها را به مردم بگویند

سیداحسان قاضی‌زاده‌هاشمی اظهار کرد: در شرایط فعلی گفت‌وگو با مردم و تعیین وضعیت بسیار لازم است. ما نیازمند گفت‌وگوی مسئولان در هر سطحی یعنی رییس‌جمهور، سران قوا و وزرا با مردم هستیم که وضعیت را شفاف‌ تبیین کرده و اگر کم و کسری و کمبودی وجود دارد آن را به مردم بگویند.

وی افزود: باید مسئولان مردم را از خود بدانند و بدانند با تبیین شرایط مردم اعتماد بیشتری می‌کنند، این گفت‌وگوها قطعا باید بدون سانسور و توام با صداقت باشد که هر چه صادقانه‌تر با مردم صحبت شود مردم هم اعتماد می‌کنند.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر اینکه «گفت‌وگو با مردم و تبیین شرایط تاثیر بسیار زیادی در وضعیت اقتصادی دارد»، گفت: ما اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم که نصف بیشتر این جنگ معطوف به فضای روانی و تبلیغاتی می‌شود،‌ در این بین عواملی فضای تبلیغاتی را پمپاژ می‌کنند، اگر مردم آرامش ذهنی و اعتماد اقتصادی به دستگاه‌ها و متولیان امر داشته باشند در ادامه راه با مسئولان خواهند بود که اثرات مثبتی در پی خواهد داشت.

قاضی‌زاده‌هاشمی استفاده از فضای مجازی برای گفت‌وگوی مسئولان با مردم را بسیار مهم خواند و افزود: اگر مسئولان از فضای توئیتر برای گفت‌وگو استفاده می‌کنند باید توئیت‌هایی داشته باشند که به درد مردم بخورد نه اینکه مشکل مردم یک چیزی است و آنها چیز دیگری توئیت می‌کنند پس استفاده از فضای مجازی هم باید متناسب با شرایط باشد که بتواند در مردم تاثیر بگذارد.

منبع ایسنا

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها