مردی که ادعا دارد در زمان سفر می‌کند تصویری را از سال 2120 منتشر کرده است

یک شخص آمریکایی معتقد است که به زمان آینده سفر کرده است. او مدعی است که در آینده‌ای نزدیک، خشکسالی و قحطی جهان را نابود خواهد کرد.

مردی که ادعا دارد در زمان سفر می‌کند تصویری را از سال 2120 منتشر کرده است

یک مدعی "سفر به زمان" که بسیار هم در فضای مجازی مشهور شده است، فیلم هایی را منتشر کرده است که در آنها ادعا می‌کند به سال 2120 سفر کرده و تصاویر و فیلم نمایش داده شده هم مربوط به این سال است.

این شخص که خود را نوح می‌نامد، در اوایل سال جاری هم در یک برنامه ساختگی که در یوتیوب پخش گردید، مدعی شد که از زمان آینده آمده است و دستگاه دروغ سنج هم او را راستگو تشخیص داده است.

این شخص بارها مدعی شده است که دو مرتبه، یک بار به سال 2060 و یک بار هم به سال 2120 سفر کرده است.

در انتهای این ویدئو اخیر که یک کلیپ شانزده دقیقه ای است، نوح فیلمی را پخش می‌کند از یک بیابان خشک و لم یزرع و مدعی است که این بیابان شهر لاس وگاس را در سال 2120 نشان می‌دهد. او مدعی است که در سال 2120، لاس وگاس آمریکا دچار خشکی و قحطی وحشتناکی خواهد شد.

او همچنین معتقد است که این قحطی و خشکی به علت گرمای بیش از حد جهانی است و اگر امروز جلوی آن گرفته نشود، قطعا حیات را نابود خواهد کرد.

بسیاری از کاربران یوتیوب این ویدئو را دروغین می‌دانند چرا که در این فیلم، نوح از موبایلی استفاده کرده است که در سال 2018 استفاده می‌شود. اما چگونه ممکن است که افراد در سال 2120 همچنان از این موبایل استفاده کنند؟

همچنین بسیاری معتقدند که این فیلم کاملا ساختگی است و از طریق تکنیک های کامپیوتری درست شده است. بحث ها و درگیری ها در یوتیوب بر سر این ماجرا بسیار زیاد شده است. بسیاری مخالف سفر به آینده بوده و آن را نوعی دروغ و توهم می‌دانند. با این حال، برخی افراد هم همچنان به این سفر باور دارند و معتقدند که نوح واقعا به آینده سفر کرده است.

در این رابطه شما چه فکری می‌‎کنید؟

منبع: ایندیپندنت

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • فاطمه
    0

    شاید خداوند مهربان بار دیگر به ما رحم کرده وبه وسیله این ادم نتیجه کارهای امروز ما که زیاده خواهی خودخواهی، و تنبلی است نشانمان دهد

  • sk
    0

    به نظر من ممکن است زیرا بوسیله خواب می توان در زمان سفر کرد و مشکلی هم ندارد همچنین دانشمندان پیش بینی کرده اند که جنگهایی که در آینده رخ می دهد بر سر بدست آوردن آب است و نه زمین ، و با گرم شدن کره زمین و آب شدن یخچالهای قطبی وزش باد در جهان کاهش یافته جابجایی ابرها کمتر شده و در یک جا آنقدر باران میبارد که سیل راه می افتد و در جایی دیگر خشک سالی بوجود می آید . کمی علمی به آن بنگریم حتما به همین نیجه خواهید رسید.

  • محمدرضا اولیایی
    0

    سلام خیلی جالب بود چون خیلی ها مدعی این مسافرت‌های زمانی شده تند جالبتر و تعجب برانگیز تر اینکه مسلمانانی این مزخرفات و باور میکنن و هیچ فکر و تاملی بر قران کریم و سخنان بزرگان نمیکنن بهر حال با این حسااااااااب من نیستم و مردم و هرگز خداروشکر این خشکی و قحطی رو تجربه نخواهم کرد

    نظرات شما -
    • AiDa
      0

      وقتی دستگاه دروغ سنج میگه که دروغ نمیگه پس نباید همچین حرفی رو زد

  • ....
    0

    آقای نوح کمتر گل بکش توهمات قشنگتری میبینی.اگه به تریاک دسترسی داشتی قطعا میرفتی ازمریخ 20120 فیلم تهیه میکردی

  • عباس باقری
    0

    شاید هم راست میگه من که باور میکنم

  • AiDa
    0

    وقتی دستگاه دروغ سنج میگه دروغ نمیگه پس واقعا اینطوره?هممون میمیریم

    نظرات شما -
    • ایلیا
      0

      عزیز من ما از سال 2060 چندسال دیگه عمر نداریم پس موقوعه نابودی زمین قبلش مردیم

  • mmrdak
    0

    اگه طرف از حدود ۱۰۰ سال اینده اومده چرا گوشی دستش متعلق به زمان حال هستش یعنی ۱۰۰ سال بعد مردم جهان از گوشی های سال ۲۰۱۸ استفاده میکنند؟؟؟ شنونده باید عاقل باشد

  • mohammadreza2002
    0

    اگه این راست میگه چرا دستگاه دروغ سنج رو نشون نداد یه بوق و نوشته رو که خیلیا بلدن اون عکسی ام که نشون داد اگه توجه کنید یه حالت انیمیشنی داره و اون چیپی که توی دستشه اون همین الانم اختراع شده و بجای سوئیچ ماشین و کلید خونه ازش استفاده میشه من فیلم این یارو رو کامل دیدم تو گوشی یه فیلم و نشون میده که یه شی پرنده هی میرفت و میومد معلومه دروغ بود

  • علیرضا
    0

    حرفای این یارو صد در صد دروغه و فیلماش ساختگیه، البته اینم بگم که از نگاه دینی انسان توانایی سفر در زمانو با جسم فیزیکی نداره چون اون موقع گناه و ثواب معنی خودشو از دست میده. جالب تر اینکه اگه همچین چیزی هم باشه دولت ها این اجازه رو به کسی نمیدن که بیاد بره تو یوتیوب کلیپ بزاره

  • ناشناس
    0

    بنله یکبار یک نفر در سال ۲۰۰۶ ادعا میکرد از سال اتحاد جماهیر شوری آمد اما روز بعد غیب شد واقعا معلو م نیست راست یا دروغ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها