"زمین" در لندن به نمایش در آمد

نمایشگاه عکس «زمین 2018» به منظور ارتقای درک متقابل جوامع از مسائل زیست محیطی مرتبط با مردم و همچنین آسیب های ناشی از تغییرات اقلیمی جهان در لندن افتتاح شد تا پس از آن در سراسر جهان به نمایش گذاشته شود.

"زمین" در لندن به نمایش در آمد

نمایشگاه زمین 2018 با تمرکز بر چهار موضوع «مردم، طبیعت، مکان و تغییر» با نمایش فرهنگ های متنوع و طیف وسیعی از مسائل جهانی و زیست محیطی برگزار شد.
این نمایشگاه عکس توسط «موسسه جغرافیدانان سلطنتی» و با همکاری «کمیسیون جنگلداری انگلیس» تلاش می کند ثروت های طبیعی این سیاره را از تمام زوایا به تصویر بکشد و با نشان دادن تهدیدات زیست محیطی افکار عمومی جهان را نسبت به این شرایط حساس کند.
در این نمایشگاه بخشی از عکاسان بر مسائل سیاسی و اجتماعی مرتبط با محیط زیست متمرکز شدند، در این تصاویر زندگی روزمره پناهندگان و مهاجران در طبیعت و سازگاری آنها در شرایط سخت با امکانات اولیه گرمایشی و همزیستی با کوه های زباله به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه شامل 50 عکس است که توسط گروهی از عکاسان بین المللی از میان 1280 اثر از 19 کشور مختلف توسط هیات داوران انتخاب شده است.
تصاویر نمایشگاه در عین سادگی، فرآیندهای طبیعی و محیطی پیچیده ای را از پیرامون ما ارائه می دهند و زیبایی طبیعت در کنار تخریب آن تضادی ایجاد کرده است که بیننده ها را مجذوب خود می کند.

نمایشگاه عکس های زمین، پس از پایان تابستان در اکثر شهرهای بزرگ جهان به نمایش گذاشته می شود.

منبع: ایرنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها