دستگیری عاملان فروش اسکناس تقلبی در همدان

سرهنگ پژمان قویمی فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری عاملان فروش 180 قطعه اسکناس 500 درهمی تقلبی در استان خبر داد.

دستگیری عاملان فروش اسکناس تقلبی در همدان

سرهنگ قویمی، فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد:در پی شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری و فروش ارزهای تقلبی به وی، شناسایی متهمان در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طبق اظهارات شاکی، این فرد از طریق دوستش با یک فرد که در ظاهر فروشنده ارز بوده آشنا شده و 90 هزار درهم شامل 180 قطعه اسکناس 500 درهمی امارات را خریداری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: مالباخته پس از چند روز با مراجعه به یکی از صرافی های شهر همدان متوجه تقلبی بودن این اسکناس ها شده است.

سرهنگ قویمی گفت: پس از ثبت اظهارات شاکی تحقیقات پلیسی آغاز شد و هر 2 متهم توسط عوامل کلانتری 13 عین القضات دستگیر شدند و این متهمان 30 و 35 ساله در اظهارات خود، فروش ارز تقلبی به شاکی را تایید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: پرونده متهمان به مرجع قضایی ارسال شد و پس از آن برای تحقیقات بیشتر در اختیار دایره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

سرهنگ قویمی از شهروندان درخواست کرد: برای خرید ارز به صرافی ها و مراکز مجاز مراجعه کنند و از تهیه ارز از طریق مراجع غیر رسمی خودداری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها