عامل برداشت غیرمجاز بانکی در زاهدان دستگیر شد

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان گفت: عامل برداشت های سریالی غیر مجاز بانکی از حساب یک شهروند زاهدانی شناسایی و دستگیر شد.

عامل برداشت غیرمجاز بانکی در زاهدان دستگیر شد

سرهنگ علی سرحدی اظهار داشت: در پی شکایت یکی ازشهروندان زاهدانی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی اش موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد مدتی است مبلغ چهار میلیون ریال از حساب شاکی با خرید اینترنتی به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات فنی و بکارگیری شگرد ها خاص پلیسی متهم را شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

سرهنگ سرحدی اضافه کرد: متهم که از دوستان مالباخته است در بازجویی های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات دیجیتالی کشف شده لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی افزود: در این پرونده متهم به دلیل آنکه حساب بانکی اش مسدود شده بود کارت بانکی دوست خود را قرض گرفته تا بتواند گردش و تراکنش مالی خود را انجام دهد که با سوءاستفاده از اعتماد دوستش رمز دوم ایجاد کرده و اقدام به برداشت های سریالی با خرید اینترنتی و انتقال وجه به حساب های اشخاص دیگر کرده است.

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان اضافه کرد: متهم این پرونده به دادسرا معرفی شد.



منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها