دومین آتش نشان در آتش سوزی کالیفرنیا کشته شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی کالیفرنیا اعلام کرد دومین آتش نشان در حالی که با گسترش آتش در شهر ردینگ در شمال کالیفرنیا مقابله می‌کرد، جان خود را از دست داد.

دومین آتش نشان در آتش سوزی کالیفرنیا کشته شد

به نقل از خبرگزاری فرانسه، سخنگوی سازمان آتش نشان ی کالیفرنیا روز جمعه اعلام کرد دومین آتش نشان در حالی که با گسترش آتش در شهر ردینگ در شمال کالیفرنیا مقابله می‌کرد، جان خود را از دست داد.

این منبع بدون توضیح بیشتر تصریح کرد: «دو آتش نشان جان خود را از دست دادند. یک راننده بولدوزر بعد از ظهر پنجشنبه و یک آتش نشان سحرگاه جمعه جان باختند.»

مقامات چند ساعت قبل از مرگ راننده بولدوزر خبر داده و اعلام کرده بودند آتش به قسمت غربی ردینگ سرایت کرده است که نود هزار نفر سکنه دارد.

اسکات مک لیان سخنگوی اداره آتش نشانی کالیفرنیا گفت: «هرچند نیرو‌ها با بالاترین سرعت در حال تخلیه منطقه هستند، آتش سوزی به سرعت در حال گسترش است. همچنین تعدادی از ساکنان و آتش نشان‌ها زخمی شده اند.»

براساس اعلام منابع آگاه این آتش سوزی که از روز دوشنبه آغاز شده است، ۱۸ هزار هکتار را از بین برده، ۶۵ ساختمان را خاکستر کرده و به ۵۵ ساختمان نیز صدمه زده است. همچنین این آتش سوزی که تاکنون تنها سه درصد آن مهار شده است، حدود ۵۰۰ خانه دیگر را تهدید می‌کند.

پایگاه اینترنتی اداره آتش نشانی کالیفرنیا نیز اعلام کرد آتش سوزی در طول شب شدت بیشتری گرفت و تلاش ۱۷۰۰ آتنش نشان برای مهار آن به دلیل شدت زیاد و شرایط نامساعد جوی کند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها