واژگونی وانت نیسان 4 کشته و 16 زخمی

19 نفر طی واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان در یکی از محورهای فرعی خراسان شمالی کشته و زخمی شدند.

واژگونی وانت نیسان 4 کشته و 16 زخمی

ساعتی پیش یک دستگاه خودروی وانت نیسان در محور فرعی «گیفان» دچار سانحه شد که در این حادثه ، 3 نفر کشته و 16 تن دیگر زخمی شدند. علت وقوع سانحه واژگونی و انحراف از جاده بوده است.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی این حادثه در محور فرعی گیفان رخ‌داده است که ۴ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای مداوای مجروحان و انتقال آنان به محل حادثه اعزام‌شده است.

علی پاکدل، اظهار داشت: در حادثه واژگونی یک دستگاه نیسان، سه نفر به علت شدت جراحات وارده درصحنه جان خود را از دست دادند و یک نفر در مسیر و در حین انتقال به بیمارستان جان باخت.

وی افزود: 13 نفر از افراد مصدوم به بیمارستان منتقل شدند که چهار نفر اکنون بستری و مابقی مرخص شده‌اند.

فرمانده انتظامی بجنورد گفت: حادثه واژگونی خودروی وانت نیسان در منطقه روستایی گیفان میان زو گزارش‌شده است و زیرپوشش راهداری و یا پلیس‌راه نیست.

وی تصریح کرد: مسیر، یک راه خاکی است که هیچ‌گونه علائم راهنمایی و رانندگی نداشته و به‌هیچ‌عنوان برای تردد وسیله نقلیه ایجاد نشده است.

فرمانده انتظامی بجنورد افزود: علت حادثه، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه علت حادثه گزارش‌شده و در آن سرنشینان که در بخش بار خودرو بودند، دچار حادثه شدند.

همچنین وی در ادامه از رانندگان خواست: از شتاب و عجله در رانندگی پرهیز و با سرعت مطمئنه رانندگی نمایند تا به‌سلامت به مقصد برسند و از تردد در راه‌های خاکی و فاقد هرگونه علائم خودداری کنند.

منبع: فارس

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها