هزینه ۱۰ میلیون دلاری فیس بوک برای تامین امنیت خانواده زاکربرگ

شرکت فیسبوک 10 میلیون دلار در سال را به هزینه های تامین امنیت خانواده مارک زاکربرگ اختصاص می دهد.

هزینه ۱۰ میلیون دلاری فیس بوک برای تامین امنیت خانواده زاکربرگ

فیسبوک هر سال مبلغی را برای تامین امنیت خانواده زاکربرگ اختصاص می دهد که امسال این رقم به 10 میلیون دلار رسیده است.

این رقم در شرایطی اعلام می شود که سال گذشته هزینه های تامین امنیت خانواده زاکربرگ حدود 7.3 میلیون دلار تخمین زده شده بود. اما شاید برای شما سوال باشد که این رقم دقیقا قرار است چه مواردی را پوشش دهد.این کمک هزینه افزون بر بودجه مستمر برنامه امنیت عمومی زاکربرگ برای پوشش هزینه های پرسنل امنیتی حمایت از او، تهیه، نصب و نگهداری برخی از سیستم های امنیتی لازم برای اقامتگاه هایش و استفاده ازهواپیمای خصوصی برای سفرهای شخصی زاکربرگ تامین می شود.

فیس بوک اعلام کرد که زاکربرگ می تواند بر اساس دلخواه خود از بخش هایی از این کمک هزینه برای پرداخت هزینه های پرسنل امنیتی اضافی ، تجهیزات، خدمات و بهبود منزل مسکونی خود استفاده کند.

این شرکت رسانه های اجتماعی اعلام کرد که "موقعیت و اهمیت" زاکربرگ برای فیسبوک، حقوق و دستمزد او را توجیه می کند. کمیته تامین اعتبار فیسبوک معتقد است که این کمک هزینه، همراه با هزینه های برنامه امنیتی عمومی زاکربرگ، کاملا توجیه پذیر و مناسب است.

طبق اعلامیه های رسمی فیسبوک هزینه های حفاظت و امنیت زاکربرگ از 4.2 میلیون دلار در سال 2012 به 10 میلیون دلار فعلی رسیده است.

جالب است بدانید هزینه های حفاظت از نیروی دست راست و مشاور ارشد زاکربرگ یعنی خانم سندبرگ طی سال گذشته 2.7 ملیون دلار تخمین زده شد.

منبع: سی ان بی سی

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها