۱۰۰ میلیون ریال به تیم لیگ برتری شهید چمران لارستان کمک شد

۱۰۰ میلیون ریال به تیم لیگ برتری شهید چمران لارستان کمک شد

محمدحسن طیبی امشب در جمع خبرنگاران یکی از مهمترین دغدغه‎های این اداره را اتمام پروژه سرای ورزشکاران این شهرستان دانست و اظهار داشت: پروژه خوابگاه ورزشکاران لارستان به دلیل کمبود اعتبار به حالت نیمه تمام رها شده است.

وی از پیگیری کتبی برای جذب اعتبارات جدید برای این پروژه خبر داد و افزود: در صورت پرداخت اعتبارات می‎توان در مدت زمان کوتاه مراحل پایانی احداث سرای ورزشکاران لارستان را که در سه طبقه برای اسکان 180 ورزشکار پیش‎بینی شده است، فراهم کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از ایجاد خانه پینگ پنگ در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر به دنبال انتخاب زمین هستیم تا بتوان مکانی در شان ورزشکاران لارستان احداث کرد. در سفر اخیر معاون وزیر ورزش به لارستان 5 میز پینگ پنگ استاندارد با هزینه 20 میلیون تومان به این شهرستان تخصیص یافت.

طیبی با ابراز خرسندی از تاسیس مجمع خیرین ورزش و تامین لارستان عنوان کرد: این مجمع با همکاری بنیاد نیک‎اندیشان هاشمی‎زاده تاسیس شده و تاکنون پروژه روشنایی استادیوم تختی و تجهیز سالن‎های ورزشی شهر لار به وسایل سرمایشی با هزینه 50 میلیون تومان را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: استخر شنا شهر قدیم لار که یکی از دغدغه‎های مردم بوده است با همکاری این مجمع و اداره کل ورزش و جوانان فارس به صورت مشارکتی تبدیل به استخر سرپوشیده می‎شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با بیان اینکه عملیات تعویض چمن استادیوم شهید دانشیار لار به چمن مصنوعی به دلیل کمبود اعتبار از سال 91 متوقف شده است، تصریح کرد: معاون وزیر ورزش و جوانان قول مساعد تخصیص اعتبار در سال 96 برای تکمیل این طرح را داده است.

وی درباره میزان همکاری اداره ورزش و جوانان لارستان با تیم لیگ برتری هندبال بانوان شهید چمران لارستان، گفت: این تیم از افتخارات ورزش لارستان است اما بنا به خصوصی بودن این باشگاه و قوانین موجود نمی‎توان بودجه خاصی را به این تیم اختصاص داد.

طیبی از کمک 10 میلیون تومانی اداره ورزش لارستان به تیم شهید چمران خبر داد و تصریح کرد: مقرر شده تا هزینه ورودی5 میلیون تومانی این باشگاه نیز پرداخت نشود که این امر نیز کمکی برای این تیم است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با بیان اینکه برای در اختیار قرار دادن سالن نیز هزینه‎ای دریافت نشده است، افزود: در سال 96 سالن ورزشی استادیوم تختی شهر لار به صورت کامل به این باشگاه واگذار می‎شود تا بتوانند از درآمد آن برای رفع برخی مشکلات خود استفاده کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها