سخن رهبر معظم انقلاب درباره نقشه‌ی یهودی سازی فلسطین +پوستر

کانال دفتر مقام معظم رهبری در فضای مجازی بخشی از سخنان اخیر ایشان پیرامون نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی فلسطین را به صورت یک پوستر منتشر کرد.

سخن رهبر معظم انقلاب درباره نقشه‌ی یهودی سازی فلسطین +پوستر

مجلس رژیم صهیونیستی مدتی پیش، قانونی را به تصویب رساند که بر طبق آن، حق تعیین سرنوشت از مسلمانان و مسیحیان فلسطینی ساکن سرزمین‌های اشغالی سلب و این حق تنها در اختیار یهودیان قرار خواهد گرفت. این قانون در حالی تصویب شد که با وجود محکومیت‌های بین‌المللی،رژیم صهیونیستی برای توسعه‌ی شهرک‌سازی‌هایش، روزانه مناطقی از خاک فلسطین را با هدف یهودی‌سازی فلسطین و قدس شریف مصادره می‌کند.

هم‌زمان با این طرح، ایالات متحده آمریکا طرح غیررسمی خود را برای آغاز فرایند «عادی‌سازی روابط اشغالگران و فلسطینیان» تحت عنوان «معامله‌ی قرن» پیش می‌برد که هدف از آن تحکیم طرح یهودی‌سازی سرزمین‌های فلسطین است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۳۹۷/۴/۳۱ طی دیداری، به نقشه‌ی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس تحت عنوان «معامله‌ی قرن» برای فلسطین و قدس شریف اشاره کردند و فرمودند: «یهودی‌سازی فلسطین خواب آشفته‌ای است که دیده‌اند؛ نه آن اتّفاق می‌افتد نه معامله‌ی قرن.

در ادامه پوستری را که کانال دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی در این باره منتشر کرده است را مشاهده می‌کنید.

منبع: افکارنیوز

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها