ثبت سفارش خودرو با دستور غیرقانونی وزیر سابق صنعت متوقف شد+ لیست تخلفات

وزیر صنعت، معدن و تجارت می‌گوید: ثبت سفارش خودرو در سال گذشته توسط وزیر وقت صنعت (نعمت زاده) متوقف شده که این دستور غیر قانونی بوده است.

ثبت سفارش خودرو با دستور غیرقانونی وزیر سابق صنعت متوقف شد+ لیست تخلفات

محمد شریعتمداری امروز با حضور در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به تخلفات انجام شده در حوزه واردات خودرو، گفت: آقای نعمت زاده در قالب نامه‌ای در ۲۴ تیرماه ۹۶ به خسروتاج نوشته است" با توجه به اینکه ممکن است تصمیم‌گیری کمیسیون زیر بنایی هیأت وزیران در شیوه واردات خودرو به صورت CBU که در شرف نهایی شدن است طول بکشد و این موضوع منشاء مسائلی شود که برخی به اطلاعات دسترسی پیدا کنند، از امروز ثبت سفارش انواع خودروهای سورای به طور موقت متوقف شود".

شریعتمداری همچنین گفت: به محض ممنوع کردن واردات خودرو ثروت کسانی که خودرو آماده به تحویل یا در راه دارند چند برابر می‌شود و ما مکانیسمی برای حل این مسئله نداریم.

در ادامه این برنامه همچنین لیست تخلفات ثبت سفارش خودرو نیز با مجوز وزیر صنعت منتشر شد که این لیست را می‌توانید این‌جا ببینید.

به گزارش ایسنا، لیست فوق متعلق به بازه شش ماهه تیر تا دی سال گذشته بوده که ثبت سفارش در آن زمان ممنوع بوده ولی برخی شرکت‌ها با اعمال نفوذ به صورت غیرقانونی اقدام به ثبت سفارش و واردات خودرو کرده‌اند.

منبع: ایسنا

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها