عباس جدیدی: عکسم را مونتاژ کردند و برایم سناریو ساختند؛ تن پورحیدری را در قبر لرزاندند

عباس جدیدی معتقد است می‌خواستند ورزشی‌ها را بکوبند، او را سیبل کردند.

عباس جدیدی: عکسم را مونتاژ کردند و برایم سناریو ساختند؛ تن پورحیدری را در قبر لرزاندند

در روز‌های پایانی حیات منصور پورحیدری عزیز، عکسی که عباس جدیدی با آن مرحوم گرفت سر و صدای زیادی راه انداخت و بعضی از بازیگران در فضای مجازی به شدت از این مسئله انتقاد کردند، ولی حالا شاهد هستیم که استاد جمشید مشایخی در بیمارستان بستری است و تعدادی از بازیگران و حتی سیاستمداران بدون توجه به حال ایشان، عکس‌های خودشان را در کنار او منتشر می‌کنند.

عباس جدیدی در پاسخ به این موضوع که پس از انتشار عکس شما با مرحوم پورحیدری کلی سر و صدا به پا شد، ولی حالا بازیگران گروه گروه و تکی با آقای مشایخی عکس می‌گیرند و هیچ‌کس هم از آن‌ها انتقاد نمی‌کند. گفت:
آخه من چی بگم؟ سر آن قضیه با من خیلی بد کردند، ولی همه را ریختم توی دلم. همه چیز را توی دلم حفظ کردم. در آن ماجرا، عکسم با مرحوم منصورخان را مونتاژ کردند و هدف هم داشتند. متأسفانه به هدف‌شان هم رسیدند. آن‌ها می‌خواستند ورزشی‌های حاضر در شورای شهر را بکوبند، چون از حضور و محبوبیت ورزشکاران در این عرصه واهمه داشتند. من که همه را توی دلم ریختم، ولی با آن ماجرا‌هایی که برایم ساختند تن مرحوم منصور پورحیدری را در قبر لرزاندند. اگر من عضو شورای شهر نبودم هیچ وقت این جنجال را درست نمی‌کردند و خبری از مونتاژ عکس من نمی‌شد.
مشخص بود که برای کوبیدن ما برنامه داشتند. آقایان سیاست‌باز از مقبولیت ورزشکاران می‌ترسیدند و آن نمایش را به راه انداختند. متأسفانه ابزار رسانه‌ای قوی هم داشتند و... آن روز‌ها ورزشی‌های شورای شهر هدف شده بودند و من سیبل آن هدف.

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها