گوشی بلک بری KEY2 لایت در آینده نزدیک معرفی می شود

در گذشته نه چندان دور شرکت TCL از گوشی جدید بلک بری رونمایی کرد. به نظر می رسد در آینده نزدیک گوشی بلک بری KEY2 لایت معرفی شود.

گوشی بلک بری KEY2 لایت در آینده نزدیک معرفی می شود

در سال جاری میلادی شرکت بلک بری تنها از گوشی KEY2 رونمایی کرده است (بلک بری KEY2 به صورت رسمی معرفی شد؛ دوربین اصلی دوگانه و کیبورد بهبود یافته). انتظار می رود این کمپانی در ادامه سال از دو محصول دیگر، Evolve وEvolve X مجهز به نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 رونمایی کند. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان معرفی این دستگاه ها در اینترنت منتشر نشده است.


به نظر می رسد بلک بری در حال توسعه یک محصول دیگر با کد «Luna» نیز باشد که همان گوشی بلک بری KEY2 لایت است. این اطلاعات به وسیله افشاگر معروف دنیای فناوری، ایوان بلس در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. در توییت ایوان بلس تصویری از پنل پشتی این دستگاه نیز حضور دارد.

بر اساس این تصویر گوشی بلک بری KEY2 لایت طراحی شبیه به برادر بزرگتر خود دارد. در بخش پشتی دوربین اصلی دوگانه، فلاش LED و لوگوی بلک بری خودنمایی می کند. دستگاه موجود در این تصویر از فریم قرمز رنگ بهره می برد با این حال محل قرارگیری دکمه های آن مشابه با بلک بری کی 2 است.

بر اساس گفته ایوان بلس این دستگاه در حال حاضر با نام Luna شناخته می شود ولی با نام تجاری بلک بری کی 2 لایت در اختیار خریداران قرار می گیرد. بلس در رابطه با مشخصات فنی این گوشی هوشمند اطلاعاتی را منتشر نکرده است. این احتمال وجود دارد که با گوشی بلک بری KEY2 لایت در نمایشگاه IFA 2018 ملاقات کنیم.

در اوایل سال جاری میلادی اطلاعاتی در رابطه با دو دستگاه بلک بری با کدهای «Athena» و «Uni» در اینترنت منتشر شد که پس از مدتی گوشی با کد Athenan تحت نام تجاری بلک بری KEY2 در معرض دید عموم قرار گرفت (نگاهی به بلک بری KEY2؛ یک گوشی هوشمند امن و متفاوت).

در بلک بری کی 2 از پردازنده اسنپدراگون 660، 6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است و این دستگاه با قیمت پایه 649 دلار به فروش می رسد. انتظار می رود گوشی بلک بری KEY2 لایت مشخصات فنی ضعیف تری داشته باشد که برای مثال می توان به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 625 در آن اشاره کرد.

منبع: کلیک

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها