علوی در گفت و گو با خبرفوری:

امکان نفوذ تروریست ها از مرزهای کردستان به داخل کشور وجود ندارد/ عناصر ضد انقلاب درصدد نگران کردن مردم هستند

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم حادثه تروریستی در استان کردستان درحال حاضر امنیت در مرزهای استان برقرار است و‌ هیچ مشکل و جای نگرانی برای مردم وجود ندارد.

امکان نفوذ تروریست ها از مرزهای کردستان به داخل کشور وجود ندارد/ عناصر ضد انقلاب درصدد نگران کردن مردم هستند

احسن علوی نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره وضعیت امنیتی استان کردستان با توجه به حادثه تروریستی اخیر که منجر به شهادت ۱۱ نیروی سپاه پاسداران شد اظهارکرد: در مجموع تمامی استان های مرزی کشورمان از جمله کردستان به دلیل اینکه از نظر منطقه ارزی دارای موقعیت حساس و‌ مهمی هستند همواره از سوی دشمنان جمهوری اسلامی برای ورود به کشور مورد حمله قرار می گیرند که این روند خوشبختانه تا به امروز با دفاع نیروهای انتظامی و امنیتی کشورمان راه به جایی نبرده است.

وی تصریح کرد: طی چند سال گذشته با توجه به تحرکات گروه تروریستی داعش در منطقه خاورمیانه عناصر وابسته به این گروه و برخی جریانات دیگر مانند کومله و عناصر ضد انقلاب از طریق مرز کردستان قصد ورود به خاک کشورمان را داشتند که با آنها مقابله شده است.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر امنیت در مرزهای کردستان برقرار است گفت: من هیچ نگرانی نداشته باشند چرا در حال حاضر امنیت به بهترین شکل ممکن توسط نیروهای سپاه پاسداران و سایر نیروهای امنیتی کشورمان در استان برقرار است.

اعلوی با اشاره به افزایش موج شایعات در استان کردستان درباره حضور عناصر وابسته به گروه های تروریستی خاطرنشان کرد: مردم هیچ گونه نگرانی نداشته باشند و به این شایعات که اساسا از سوی جریانات ضد انقلاب و تروریستی منتشر می شود توجه نکنند.

وی تاکید کرد: مردم کردستان در ادوارد مختلف در راستای دفاع از مرزها و حریم کشورمان اقدامات مهمی را انجام دهند که قطعا در شرایط امروز نیز همین مسیر را ادامه خواهند داد.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم با توجه به سختی ها و مشکلاتی که مردم کردستان در طول سال های مختلف تحمل کردند و‌ هنوز هم از آن رنج می برند دولت محترم در جهت حل مشکلات آنها نیز با دقت و درایت لازم وارد عمل شود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها