هاشمی طبا در گفت و گو با خبرفوری:

دولت در برخورد با مفسدان تنها است/ عده ای عادت کردند همیشه ساز مخالف بزنند

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: متاسفانه عده ای عادت کردند در تمامی شرایط تنها ساز مخالف بزنند و فضای کشور را ملتهب کنند.

دولت در برخورد با مفسدان تنها است/ عده ای عادت کردند همیشه ساز مخالف بزنند

مصطفی هاشمی طبا فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره فضای سیاسی کشور باتوجه به انتقاداتی که به دولت از سوی جریانات مختلف به خصوص اصولگرایان تندرو مطرح می شود گفت: در یک جامعه بدون شک گروه ها و طیف هایی که در عرصه های مختلف به خصوص سیاست فعال هستند باید از یک بلوغ کامل از نظر فکری و منطقی برخوردار باشند تا در برخورد با مشکلات و مسائلی که در کشور روی می دهد با تکیه بر خردی که دارند مسائل را جلو ببرند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در شرایط امروز کشور که از نظر بنده یک وضعیت شبه بحران با توجه به تهدیدات دشمنان در کشور حاکم شده است بحث های انتقادی و طرح آنها در جامعه و به خصوص مردم و نگران کردن آنها دردی را دوا نمی کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه ما در وضعیت فعلی کشور مشکلات متعددی داریم که حل آنها در گرو وجود انسجام داخلی و وحدت نیروهای مختلف است گفت: برخی جریانات عادت کردند همیشه ساز مخالف بزنند چه زمانی که وضعیت کشور آشفته است چه زمانی که آرامش در کشور وجود دارد از این باتوجه به رویکرد این جریانات بهتر است در مقابل انتقادات آنها دولت و نهادهایی که مورد هجمه هستند هیچ عکس العملی نشان ندهند چرا که قطعا به جز ملتهب کردن فضای عمومی کشور دستاورد دیگری نخواهد داشت.

هاشمی طبا با اشاره به وجود مشکلات متعدد در کشور از جمله کم آبی تصریح کرد: خوب نیست دوستانمان در جریانات سیاسی مخالف دولت همه مشکلات و مسائلی را که در کشور وجود دارد به دلیل سیاست ها و رویکردهای دولت روحانی بدانند چرا که بدون شک عملکرد دولت های گذشته نیز در به وجود آمدن شرایط فعلی دخیل بوده است.

وی تاکید کرد: دوستان به جای اینکه همواره با سیاست نقد علیه دولت قدم بردارند بهتر است کمی روحیه همدلی و وحدت را که رهبری بارها برآن تاکید کردند را مدنظر خود قرار دهند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره وضعیت اقتصادی کشور گفت: آنچه امروز متاسفانه موجب بی ثباتی در حوزه اقتصادی کشور شده است وجود افراد و عناصری است که در دستگاه های مختلف نفوذ کردند و با ایجاد یک مافیا در جهت ضربه زدن به اقتصاد کشور وارد عمل شدند که در این مسیر بدون شک دولت به تنهایی نمی تواند با آنها برخورد کند از این سایر قوا به خصوص قوه قضائیه باید همراه دولت باشد تا زمینه یک برخورد قوی با مفسدان اقتصادی فراهم شود.

هاشمی طبا با اشاره به اینکه برخی از جریانات سیاسی امروز با نقد غیرمنصفانه دولت در جهت همراهی ترامپ در کشور وارد عمل شدند گفت: ترامپ با خروج از برجام به جز نقض این معاهده بین المللی قصد برهم زدن آرامش سیاسی و اقتصادی کشورمان را داشت که متاسفانه این رویکرد با همراهی برخی از جریانات سیاسی در در مقابله با دولت در کشور عملیاتی شد.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران مردم مقاومی در برابر تهدیدات هستند از این رو بهتر است جریانات سیاسی در فضای فعلی با طرح مباحث وحدت آفرین به جای موضوعات اختلاف انگیز در جهت افزایش امیدواری به مردم برای داشتن آینده ای خوب وارد عمل شوند چرا که نقدهای بی پایه و اساس که فقط قصد تخریب دولت را دارد دردی را از کشور در شرایط امروز دوا نخواهد کرد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها