فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ماکو 3 مرداد رونمایی می‌شود

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ماکو با حضور رئیس کل گمرکات رونمایی می‌شود.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ماکو 3 مرداد رونمایی می‌شود

عین‌الله شریف‌پوردر ارومیه، اظهار کرد: سوم و چهارم مردادماه، رونمایی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ماکو با حضور رئیس کل گمرکات ایران، انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: رئیس کل گمرکات در همین راستا برای افتتاح ایکس‌ری به ماکو سفر می‌کند که سالها بود جزو مطالبات دستگاه‌های اجرایی بوده و امید است با افتتاح آن همانند کشور مقابل شاهد خدمات مناسب برای رانندگان بوده تا از ایستادن طولانی مدت در صف‌ها رهایی یابند.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس ادامه داد: همچنین با این دستگاه ایکس ری، رقم صادراتی و وارداتی را رصد کرده و به شناسایی اقلام غیرمجاز در عرض چند دقیقه همانند مواد مخدر و اقلام غیرمجاز پرداخته می‌شود.

وی افزود: بزودی نیز مرتضی بانک، مشاور رئیس جمهور در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و دبیر مناطق آزاد و نیز اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به ماکو سفر کرده و ضمن افتتاح فرودگاه این شهر، راه آهن ارومیه-مراغه را نیز افتتاح می‌کنند.


منبع: فارس

منبع: فارس

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها