ادعای یک سایت اسرائیلی: تشکیل جلسه مخفیانه اسرائیل و آمریکا برای حمله به ایران

بنا به ادعای یک سایت اسرائیلی و با اتکا به اطلاعات افشا شده توسط منابع امنیتی اسرائیل، جلسه مخفی فرماندهان نظامی آمریکا و اسرائیل برای تهیه برنامه ای جهت حمله به ایران تشکیل شد.

ادعای یک سایت اسرائیلی: تشکیل جلسه مخفیانه اسرائیل و آمریکا برای حمله به ایران

سایت اسرائیلی دیبکا ادعا کرد که تعدادی از فرماندهان نظامی ایالات متحده و اسرائیل به طور مخفیانه در 29 ژوئن در پایتخت ایالات متحده آمریکا یعنی واشنگتن جهت آماده سازی برای احتمالات حمله به ایران دور هم جمع شده و یک جلسه مخفیانه تشکیل دادند.

این طرح که با عنوان "پروژه ایران" شناخته می‌شود، بر اساس ادعای یک سایت خبری اسرائیلی منتشر شده است. این سایت به نقل از منابع نظامی و اطلاعاتی اسرائیلی مدعی شد که انجام و آماده سازی این جلسه مخفیانه همزمان با افزایش تنش ها میان آمریکا و احتمال آغاز جنگ با ایران برگزار شد.

بر اساس گزارش این سایت اسرائیلی، این نشست مخفیانه جهت تصمیم گیری مشترک درمورد حمله به تاسیسات هسته ای و سایت های موشکی بالستیک جمهوری اسلامی و نیز مبارزه زمینی در داخل و خارج مرزهای ایران برگزار شد.

این پایگاه خبری مدعی شد که در طول جلسات محرمانه با واشنگتن تصمیم گرفته شد که چهار گروه ویژه در مورد "پروژه ایران" تشکیل شود. این چهار گزوه طی چهار عملیات باید با فعالیتهای هسته ای ایران مقابله کنند و فعالیت هایی را از جمله شناسایی سایت های سلاح های هسته ای، مقابله با فعالیت های پلوتونیومی، مقابله با فعالیتهای غنی سازی و انهدام سانتریفیوژها در داخل ایران را بر عهده بگیرند.

وظیفه دیگر، مربوط به موضوع موشک های بالستیک ایران اعم از سلاح ها، تولید و مراکز تحقیقاتی و محدود کردن آنها است. حوزه بعدی هم مربوط به پوشش عملیات نظامی آشکار و مخفی اسرائیلی ها علیه مراکز نظامی و اطلاعاتی ایران در خاور میانه، از جمله سوریه، لبنان و یمن است.

اسرائیل و آمریکا قرار است در صورت آغاز جنگ در این سه یا چهار زمینه با ایران مبارزه کنند و او را شکست دهند.

بنا به اطلاعات و اخبار تایید نشده این سایت، اسرائیل به ارائه اطلاعات به آمریکا در مورد تلاش های تهران برای متوقف کردن تحریم ها و دور زدن آنها هم کمک خواهد کرد و سعی دارد قبل از آغاز جنگ احتمالی این گونه فعالیت ها را متوقف کند.

منبع: رای الیوم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • احمد
    0

    جور ات ندارند ایران کشور شیران هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها