تجهیز 18 هزار لباس مأمور پلیس به دوربین تا پایان سال/ دستکاری دوربین‌ها امکان‌پذیر نیست

سردار شرفی با اشاره به عملیاتی شدن تجهیز لباس مأموران پلیس به دوربین در تهران، اصفهان و مشهد گفت:18 هزار دوربین دیگر نیز تا پایان سال به پلیس تحویل داده می‌شود.

تجهیز 18 هزار لباس مأمور پلیس به دوربین تا پایان سال/ دستکاری دوربین‌ها امکان‌پذیر نیست

سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در نشست تخصصی فرماند‌های و روسای پلیس پیشگیری استان‌های سراسر کشور که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از تشکیل شورای تحول در کلانتری، محور صیانت در کلانتری‌ها ایجاد و سامانه هوشمند در ستاد پلیس پیشگیری تشکیل شد و طبق این سامانه هر فردی که به کلانتری مراجعه کرده، شماره موبایلش ثبت شده و از او بعد‌ها درباره رفتار ماموران کلانتری پرسش می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 2 هزار و 500 تماس با شهروندان داشتیم، افزود: 87 درصد شهروندان از عملکرد و رفتار کارکنان رضایت داشتند و ۱۲درصد هم انتقاد داشتند که انتقاد آن‌ها به دلیل کمبود نیروی انسانی و خودرو در کلانتری بوده که این درخواست‌ها در حال پیگیری است.

سردار شرفی گفت: سفیران صیانت در کلانتری احیا و راه اندازی شده‌اند و به صورت سیار در کلانتری‌ها حضور دارند.

وی با بیان اینکه 125 کلانتری مورد نظارت قرار گرفته‌اند و امکانات مورد نیاز آن‌ها تجهیز شده است، گفت: البته مکمل همه این‌ها بخش برون سپاری بخش خصوصی است که 7 نوع فعالیت را در قالب دفاتر پلیس+ 10 به بخش خصوصی واگذار کرده‌ایم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا درخصوص تجهیز لباس‌های افسران پلیس به دوربین گفت: پروژه تجهیز لباس مأموران پلیس به دوربین در تهران، اصفهان و مشهد عملیاتی و بیش از 5 هزار دوربین تحویل داده شده است. همچنین قرار است 18 هزار دوربین دیگر نیز تا پایان سال به پلیس تحویل داده شود.

وی افزود: این امکانات بعد از مطالعه به دو شکل به صورت عینک مجهز به دوربین و البسه دوربین دار تحویل داده می‌شوند. دستکاری دوربین‌های لباس افسران امکان پذیر نیست و در صورت اتمام شارژ دوربین باطری‌ها، فقط یک دقیقه قطع ارتباط قابل قبول است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: باشگاه خبرنگاران

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها