چگونه یک دختر ایده آل باشیم؟

اگر میخواهید از همه نظر دختر ایده آل و فوق العاده ای باشید بهتر است با ویژگی های دختران ایده آل آشنا شوید.

چگونه یک دختر ایده آل باشیم؟

یک دختر ایده آل چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ دخترانه ایده آل چگونه اند؟ اگر شما هم میخواهید دختر ایده آلی باشید این مطلب را از دست ندهید

1- خودتان را دوست داشته باشید

این موضوع احتمالاً یکی از حیاتی ترین بخش های این فرآیند است. باور کنید یا نه، مهم نیست که چقدر احساس بدی به خودتان دارید، اما تنها شما نیستید که چنین حسی دارید. بسیاری از دختران به خصوص در سن بلوغ احساس افسردگی یا رقابت با دیگران را دارند. نگاهی به خودتان بیندازید. بهترین ویژگی های شخصی تان چیست؟ ممکن است در کلاس تان شاگرد اول باشید:آیا دیگران به خاطر این موضوع شما را دست می اندازند؟ فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده شخصی موفق با یک شغل و درآمد خوب خواهید بود! ممکن است از دوستان تان درشت هیکل تر باشید:به فکر رژیم نباشید، فقط لباس هایی انتخاب کنید که برایتان مناسب باشد، به مقدار کافی ورزش کنید و لبخند بزنید … به هر حال بیشتر افراد قبل از هر چیزی متوجه لبخندتان می شوند.

2- لبخند بزنید

دندان هایتان را مسواک کنید و حداقل دوبار در روز از یک دهانشویه سفید کننده استفاده کنید و صبح ها قبل از مسواک زدن از یک پاک کننده زبان استفاده کنید. هر زمان که ممکن بود آدامس سفید کننده بجوید.
در مدرسه، کتابخانه، هنگام مصاحبه و محل کار آدامس نجوید. هیچ چیز بدتر از این نیست که در یک لحظه مهم آدامس از دهانتان بیرون بیفتد!

3- ورزش کنید

برای دختر ایده آل بودن حتماً لازم نیست پول عضویت در یک باشگاه گران را بپردازید. همه چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید یک مجموعه خوب از مربیان است! می توانید اطراف خانه تان بدوید، در فروشگاه های محل تان گشت بزنید یا یک ایستگاه زودتر از اتوبوس پیاده شوید. هر چیز کوچکی کمک می کند. همچنین هوای تازه روی آکنه هایتان تأثیر شگفت انگیزی دارد!

4- دختر ایده آل درست می ایستد

پس وضعیت ایستادن تان را درست کنید. بلند شوید. پای چپ تان را به صورت عمودی و رو به پایین نسبت به شانه هایتان قرار دهید. پاشنه پای راست تان را در قوس پای چپ تان قرار دهید و حدود 20 درجه بچرخانید. می بینید؟ داشتن زیبایی و ظرافت آسان است. این کار نه تنها باعث می شود زیبا تر و با وقارتر به نظر برسید، بلکه باعث می شود پاهایتان هم باریک تر به نظر برسد! هنگام راه رفتن مستقیم به جلو نگاه کنید. شانه هایتان را پایین بگیرید و خیلی راحت به عقب بدهید. تصور کنید سیمی از سرتان به سمت آسمان می رود که نباید آن را خم کنید یا حرکت دهید! درست بنشینید. هنگام نشستن قوز نکنید. اگر می توانید پاهایتان را روی زمین قرار دهید و به پشتی صندلی تان تکیه دهید. اگر اغلب اوقات وقتی به خانه می آیید احساس می کنید گردن و شانه تان درد می کند، زمانی را به خوابیدن روی یک سطح صاف و کشش عضلات تان اختصاص دهید. سپس وارونه روی مبل دراز بکشید؛ به طوری که سرتان رو به زمین باشد. این کار باعث می شود که ستون فقرات تان کشیده شود و به کاهش دردتان کمک می کند.

5- سرگرمی داشته باشید

دوست دارید چه کاری انجام دهید؟ شاید خرید کردن را دوست داشته باشید. برای جلوگیری از به هدر رفتن تمام پول تان احساسی خرید نکنید و خریدتان با هدف باشد. رسید خرید را نگه دارید. برچسب خریدهایتان را جدا کنید و آنها را در اتاق تان نگه دارید. بعد از یک هفته اگر با خودتان گفتید که کاش آن را نخرید بودم، با خود عهد کنید که دیگر ولخرجی نکنید چون دیگر نمی توانید آن را پس بدهید.

6- از نظر ظاهری شیک و زیبا باشید

همیشه قبل از اینکه لباسی را بخرید آن را امتحان کنید. لباسی که در تن بهترین دوست تان زیباست، الزاماً در تن شما هم خوب نیست. تنها لباس هایی بخرید که برای شکل اندام تان مناسب باشد و به رنگ پوست تان بیاید و با سبک زندگی شخصی تان جور دربیاید. لباس را فقط به دلیل این که مد شده است نخرید. لباس هایی بخرید که بتوانید بپوشید و همیشه دوستشان داشته باشید.

7- زیور آلات مناسب انتخاب کنید

در مورد طلا و جواهر و زیور آلات زیاده روی نکنید. یک سرویس طلای مصنوعی پهن که خیلی برق می زند اصلاً خوب به نظر نمی رسد. سعی کنید چیزهای ساده اما کلاسیک انتخاب کنید. یک آویز بزرگ ساده الماس و یک گردنبند مروارید هرگز از مد نمی افتند. یک کیف دستی ساده مشکی بیندازید و یک عینک آفتابی متناسب با شکل صورت تان بزنید (در این مورد هم از یک عینک آفتابی مطابق مد استفاده نکنید چون:اولا به سرعت از مد می افتد و ثانیا ممکن است با زدن آن مضحک به نظر برسید! حالا یک روسری ساتن سرتان کنید. عالی شدید!

8-از پوست تان مراقبت کنید

برای حفظ پوست از یک روال ساده زیبایی استفاده کنید. در حمام صورت تان را لایه برداری کنید. (از اسکرابی که برای پوست های جوان ساخته شده استفاده کنید.) برای بدن تان از مرطوب کننده استفاده کنید. توجه کنید که هرگز از مرطوب کننده بدن برای صورت تان استفاده نکنید. چون اغلب مرطوب کننده های بدن بیش از حد چرب و معطر هستند و پوست صورت را تحریک می کنند. استفاده از یک اسپری دئودورانت 48 ساعته فوق العاده است. برای لب هایتان محصولاتی که خشکی آن را از بین می برد استفاده کنید.

9- فوق العاده به نظر برسید

در نهایت آرایش کنید. هنگام روز، کلید اصلی، سادگی است. از کانسیلر جادوگر استفاده کنید که لکه ها را می پوشاند و همزمان آنها را درمان می کند. ریمل بزنید. اگر مژه هایتان به طور طبیعی فر نیست از فر مژه استفاده کنید. برای شب می توانید بیشتر آرایش کنید. مثلاً به موارد بالا خط چشم ظریف ی اضافه کنید. استفاده از سایه هم صورت تان را تازه و ظاهرتان را فریبنده می کند.

10- کار سختی است

فرقی نمی کند دانشجو باشید یا دانش آموز. گرفتن نمره خیلی مهم است. اما بهتر است خوب درس بخوانید و سختی بکشید تا بعداً وقتی یک شغل خوب پیدا کردید یا مرد رویاهایتان را جذب کردید، زندگی برایتان آسان تر شود. کارهای مدرسه را سازماندهی کنید و برنامه ریزی مفید داشته باشید. اگر همکلاسی هایتان به خاطر باهوش بودن تان مسخره تان می کنند، فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده زندگی شما از آنها بهتر خواهد بود.

11- خوب غذا بخورید

روزانه 5 وعده میوه و سبزیجات بخورید. یک راه آسان این است که برای صبحانه موز خرد شده و غلات، برای زنگ تفریح یا در اتوبوس یک عدد سیب، برای ناهار سالاد و همچنین دو وعده سبزیجات بخورید. اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی در روز آب می نوشید. اگر احساس گرسنگی کردید، قبل از خوردن هر چیز یک لیوان آب بنوشید. این کار کمک می کند که بیش از حد غذا نخورید و گاهی اوقات هم متوجه می شوید که احساس گرسنگی می کردید در حالی که واقعاً تشنه بوده اید!

12- استعداد خودتان به عنوان یک دختر ایده آل را کشف کنید

راه های زیادی برای بهبود مهارت هایتان وجود دارد. یا شاید بتوانید یک زبان یاد بگیرید؛ می توانید به سراسر جهان سفر کنید و با مردم محلی ارتباط برقرار کنید و به این ترتیب اقامت تان را در آن کشور بسیار جالب تر و سرگرم کننده تر می کنید و مردم زیادی را می بینید که در حالت عادی نمی توانستید به خاطر زبان شان با آنها ارتباط برقرار کنید! ممکن است واقعاً در ورزش خوب باشید و استعداد داشته باشید؛ بنابراین می توانید به کلاس رقص یا فوتبال بروید.

13- خودتان باشید

در مواجهه با هم سن و سالان تان سعی نکنید خودتان را تغییر دهید. اگر کسی از شما انتقاد می کند فقط به این فکر کنید که:"من به این شخص اعتماد دارم؟"، "من برای نظر آنها ارزش قائل هستم؟"، "آنها هدفی دارند؟" پس از اینکه پاسخ تمام این سوال ها "بله" بود، سعی کنید انتقادشان را به کار بگیرید. اگر پاسخ پرسش ها "نه" بود، انتقاد را نشنیده بگیرید.
ممکن است از روی حسادت شان چنین چیزی گفته باشند. در نهایت به خاطر حرف یک مرد خودتان را تغییر ندهید. اگر آن شخص نمی تواند شما را آن گونه که هستید بپذیرد و درک کند، هیچ گاه نمی تواند صادقانه دوست تان داشته باشد. چشم هایتان را باز کنید تا مرد ایده آل تان را پیدا کنید. هرگز نمی دانید، اما او ممکن است در جایی که کمترین احتمال را می دهید پنهان شده باشد!

14- به یاد داشته باشید چیزی که به آن "ایده آل" می گویند، قابل بحث است

نظر شما در مورد "ایده آل" ممکن است با شخص دیگر بسیار متفاوت باشد. بنابراین باید سعی کنید از نظر "خودتان" ایده آل باشید، نه چیزی که دیگران می گویند ایده آل است.

نکات و هشدارها
در مدرسه خوب باشید؛ به این معنی که زیاد درس بخوانید اما نه بیش از حد.
در روابط تان به کسی وابسته نشوید.
مرتب کنید! این بسیار مهم است! اگر همه چیز را مرتب نکنید برای پیدا کردن همه چیز با مشکل مواجه می شوید. اتاق تان، کمدتان، کیف مدرسه تان، ایمیل ها و … را مرتب کنید.

1514

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها