چگونه در ۳۰ سالگی میلیاردر شویم؟ یک جوان ثروتمند راههای ثروتمند شدن را معرفی کرد

یکی از بزرگترین کارآفرینان آمریکایی معتقداست که با انجام ۶ عمل می توانید در جوانی ثروتمند شوید.

چگونه در ۳۰ سالگی میلیاردر شویم؟ یک جوان ثروتمند راههای ثروتمند شدن را معرفی کرد

برایان کودرنا یک میلیاردر کارآفرین و مدیر عامل یک شرکت خدمات مالی در نیوجرسی است. او نویسنده کتابهای پرفروشی در زمینه روانشناسی و مدیریت ثروت است.
برایان در مصاحبه اخیرش با یک رادیو محلی چند راه مفید برای کسب ثروت در جوانی معرفی می کند.
روشهای زیر مهم ترین راههایی است که کودرنا به جوانها پیشنهاد می کند:

به سرعت فارق التحصیل شوید
برایان‌می گوید: من در سال ۲۰۰۵ وارد کالج شدم و با اینکه می توانستم مدت تحصیلم را بیشتر طول دهم، پس از ۴ سال با مدرک لیسانس تجارت و اقتصاد از کالج خارج شدم. به محض خروج از کالج و در طول سه روز در زمینه بیمه وارد بازار کار گشتم. من فکر می کنم که این گامی بلند و امیدوارکننده در زمینه تجارت بود و به من اعتماد به نفس کافی را داد.

یک کارآفرین باشید نه کارمند
از نظر من(کودرنا) تنها از طریق بیزینس و کارآفرینی می توان به پول زیاد رسید. در طول مدت دو سال پس از فارغ التحصیل شدن، من از طریق کار شبانه روزی و خلاقیت در زمینه جذب متقاضی بیمه و دریافت کمیسیون های بالا توانستم به کسب و کارم رونق بدهم.

زود مستقل از پدر و مادر خود نشوید
هزینه های مستقل شدن، اجاره منزل، هزینه کالج و خوراک و پوشاک بسیار بسیار زیاد است.اگر شما با پدر و مادر خود زندگی کنید این هزینه ها به مراتب کمتر می شود.

کمتر خرج کنید و پول خود را حفظ کنید
من در شش ماه اولی که وارد بازار کار شدم، هیچ خرج اضافه ای نکردم و تمام درامد خود را در بانک گذاشتم. این به من اجازه داد تا هر ماه کارت اعتباری خود را صفر کنم و بیشتر از سقف مجازخرج نکنم.

با ورود به سن 24 سالگی، درآمدی به مراتب بیشتر از همسالانم داشتم. من پولم را در همان زمینه هایی که به مشتریانم یاد می دادم سرمایه گذاری کردم و هر ماه پول و درآمدم بیشتر می شد.

حتما خود را بیمه کنید
فراموش نکنید که درآمد شما یک موتور قدرتمند است که هر برنامه مالی را اجرا می کند. به همین دلیل من حداکثر مبلغ خود را صرف انواع بیمه های سلامت کردم. این عمل اعتماد به نفس و قدرت عمل مرا بیشتر کرد.

تا می توانید املاک بخرید/ پولهای خود را تبدیل به سرمایه کنید
من اولین خانه خود را با سرمایه ای که در اختیار داشتم و با کمک یک وام مسکن متعارف در سن 25 سالگی خریدم. چنین عملی یک گام بزرگ و ترسناک در زندگی من بود، اما مانند هر چیز دیگر در زندگی، این تصمیم مرا به سمت جلو پیش برد.

منبع: CNBC

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • بی نام
    0

    اگه پول داشتیم که لازم نبود این آقا بگه؛خودمون حتما تبدیل به سرمایه می کردیم.

  • مهسا
    0

    در اینجا پول بزاریم بانک ک سودی نداره تازه هر روزم ارزش پولمون میاد پایین

  • نگین
    0

    ایرانو داره باکشورش مقایسه می کنه تو ایران فقط با اختلاس و دزدی و دست تو جیب مردم حرکت می کنند شب می خوابی صبح پا میشی انگار یکی به پولای ادم دستبرد زده بدون این که مصرف کرده باشی هیچ چیزی سر جای خودش قرار نداره و گرنه همه بلدن چیکار کنن

  • کاربر ناشناس
    0

    البته اینجا ایران است و قواعد خاص خودش رو داره

  • معین
    0

    ما ایرانیا خودمون اینقدر اقتصاد دان هستیم که توی مشت یه عده دست و دونه درشت داریم زندگی میکنیم وگرنه این آقا اگر راست میگه بیاد ایران ببینم یکماه میتونه با افکار اقتصادیش زندگی کنه

  • یه ایرانی
    0

    فراموش نکنید که اینجا ایرانه، در کشور ما با درآمد حلال اگر بتونی شکم خودت و خانواده ات را سیر کنی شاهکار کردی، تنها راه پولدار شدن اختلاص و دزدی است که اونم باید ژن خوب داشته باشی. در غیر این صورت باید شب و روز جون بکنی و همیشه هشتت در گرو نه ات باشه، و با حسرت یک زندگی خیلی معمولی بمیری، پولدار شدن بدون داشتن ژن خوب در کشور ما فقط یه رویاست. اگر هم شانس بیاری وضع مادیت خوب بشه حتما بانک پولتو میخوره و بعدش برمیگردی سر جای اول ات...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها