تشکیل ستاد مردمی "عفاف و حجاب" از ۱۹ تیر

رئیس بسیج جامعه زنان با بیان این که در کشور ما حجاب اجبار نیست بلکه یک قانون است، گفت: هیچ فرد، گروه و سازمانی موافق برخوردهای خشونت آمیز با مساله‌ای فرهنگی نیست و موضوع حجاب، موضوعی اجتماعی است.

تشکیل ستاد مردمی "عفاف و حجاب" از ۱۹ تیر

مینو اصلانی ضمن اعلام برنامه‌های هفته حجاب و عفاف، با بیان این که حجاب یک قانون است افزود: در نهایت اگر تعداد کمی مایل نباشند حجاب داشته باشند با توجه به قانون مداری مردم باید آن را رعایت کنند و به آن احترام بگذارند.

وی با اشاره به اینکه برای رعایت این قانون پیش بینی‌هایی صورت گرفته و مردم نیز مترصد اجرای قانون و احترام به آن هستند اظهار کرد: با این وجود ممکن است عده‌ای به شکل سازمان یافته با دلارهایی که دریافت میکنند برای برداشتن حجاب و مقابله با آن برخیزند که دستگاه انتظامی و امنیتی اقدام می کند؛ به هر حال حجاب یک حرکت فرهنگی است و برنامه‌ها با محور غنی سازی و در ارتباط با مخاطب و پاسخ به سوالات جوانان پیش بینی شده است.

اصلانی با تاکید بر این که ما طرفدار خشونت در امر حجاب نیستیم اظهار کرد: نیروی انتظامی مقتدر ما قانون مدار بوده و با قانون شکنان مقابله می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکیل ستاد مردمی عفاف و حجاب هم زمان با آغاز این هفته از نوزدهم تیر ماه تصریح کرد: در حجمه فرهنگی دشمن آنچه در راس قرار دارد بحث حیازدایی است این مساله مربوط به زمان حال هم نیست و در غرب و هالیود بیش از صد سال است که با حجاب سر ستیز دارند.

رئیس بسیج جامعه زنان در ادامه افزود: امروز آنها به دنبال تحقیر حجاب هستند و این تفکر را القا می‌کنند که حجاب مانع پیشرفت زنان می شود.

اصلانی با بیان اینکه برنامه‌های هفته حجاب در سطح ۳۱ استان و به همراه برگزاری نشست‌های تخصصی خواهد بود، اظهار کرد: امروزه برداشتن حجاب به عنوان خط نفوذ دشمن مطرح می شود، به همین دلیل همزمان با هفته حجاب بحث‌های اغنایی برگزار می شود.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها