پسر «سلطان سکه» با وثیقه آزاد شد


17 تیر 1397 - 08:39
سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی در خصوص دستگیری سلطان سکه و حواشی ایجاد شده در خصوص اینکه ۲ تن سکه، چه شده است، اظهار داشت: سلطان سکه که در اصل دلال اصلی بازار سکه بوده در هنگام دستگیری هیچ سکه‌ای به همراه نداشته است

وی تصریح کرد: چرخش مالی این فرد و نفرات همراهش در طول سال بالغ بر ۲ تن سکه بوده؛ سلطان سکه و نوچه‌هایش از سطح بازار سکه‌ها را خریداری می‌کردند و هر موقع که دل‌شان می‌خواست با قیمت مورد نظر در بازار توزیع می‌کردند.

لازم به ذکر است که فرمانده انتظامی پایتخت سیزدهم تیرماه از دستگیری این فرد بعد از سه تا چهار ماه کار اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگهی تهران خبر داد و گفت: سلطان سکه فردی ۵۸ ساله و سابقه‌دار است؛ پسرش نیز در این خصوص فعالیت می‌کرده که دستگیر شده و هم‌اکنون با وثیقه آزاد است.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی در خصوص دستگیری سلطان سکه و حواشی ایجاد شده در خصوص اینکه ۲ تن سکه، چه شده است، اظهار داشت: سلطان سکه که در اصل دلال اصلی بازار سکه بوده در هنگام دستگیری هیچ سکه‌ای به همراه نداشته است

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

17 تیر 1397 - 08:39

وی تصریح کرد: چرخش مالی این فرد و نفرات همراهش در طول سال بالغ بر ۲ تن سکه بوده؛ سلطان سکه و نوچه‌هایش از سطح بازار سکه‌ها را خریداری می‌کردند و هر موقع که دل‌شان می‌خواست با قیمت مورد نظر در بازار توزیع می‌کردند.

لازم به ذکر است که فرمانده انتظامی پایتخت سیزدهم تیرماه از دستگیری این فرد بعد از سه تا چهار ماه کار اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگهی تهران خبر داد و گفت: سلطان سکه فردی ۵۸ ساله و سابقه‌دار است؛ پسرش نیز در این خصوص فعالیت می‌کرده که دستگیر شده و هم‌اکنون با وثیقه آزاد است.

منبع: انتخاب

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان سروش sapp.ir/akhbarefori


1515

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
نظرات 6
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
احمدی 1 0 پاسخ 1397/4/18 -01:12

از کجا معلوم این خبر از اساس راست باشد . چه طور می شود دو تن طلا را نگه داشت .پول خرید از کجاست و این که چرا ازادی شده و نامی از او در وسط نیست .؟ اگر یک تار مو ، بیرون باشد به این سرعت ازاد نمی شود تا چه رسد با این همه ابهام . این خبر برای افراد معمولی است که سکه ها را بیرون اورند و بفروشند .تا قیمت پایین بیاید

رضا 3 0 پاسخ 1397/4/17 -14:10

این مملکت یک قاضی می خواد مثل مرحوم خلخالی و ارگان انقلابی مثل کمیته سابق آن وقت ببینم کسی جرأت احتکار گرانفروشی بر هم زدن اقتصاد با خرید و فروش سکه و ارز و .... دارد ولی افسوس که مسئولین فعلی فقط به گفته نماینده محترم مجلس گفتار درمانی می کنند همایش پشت همایش جلسه پشت جلسه صحبت پشت صحبت وعده و وعید پشت وعده و وعید ولی در عمل هیچ

مینو 6 0 پاسخ 1397/4/17 -12:50

سلام میخواسم بگم اولا 2 تن سکه انقدر سبک نیست که با خودش حمل کنه دوما اگه از سابقه دارها است پس میتوان گفت تحت نظر بوده و از خلافکارها ست سوما اگر از ژنهای برتر بوده چه کسی لوشون داده پس میتوان نتیجه گرفت خودتون هستید

رضا 7 0 پاسخ 1397/4/17 -09:48

سلطان سکه ، سلطان شکر ، سلطان دلار ، سلطان واردات ، سلطان خودرو ، سلطان کوفت درد مرض ، همش باند بازی و زد و بند.....

بنده خدا 4 2 پاسخ 1397/4/17 -09:33

این جناب سلطان اسم و فامیل نداره ؟ چون دو تن سکه به جیب مبارک زده ، گناه هست که نامش برده شود؟ یا چی ؟؟؟؟!!!! این چه وضعیه اولا که این آدم کلاش مفسد فی الارض هست وحفظ آبرو و نام آگه براش مهم بود این چنین خون مردم توشیشه نمی کرد. داریم بیمار که به خاطر دو سه میلیون تومان می گه چکار کنم پول واسه معالجه ندارم . برم دزدی ؟ اونوقت این حیوان وبدتر ازحیوان چه کار که نکرده . این موجود باید در ملا عام اعدام بشه تا عبرتی برای مفت خورای بعدی بشه .

محمدعطا ازگلستان 1397/4/18 -11:08

واقعاکه آبروی انقلاب روبردین درودبراین مردم که درهرزمانی ازاین مملکت وسر زمین آبروداری کردن ولی شمادولتی هاهیچ زمان ملاحظه این مردم شریف رونکردیدخلخالی روحت شادکمیته یادشون بخیر