ملت ایران در روز ۲۲ بهمن عظمت همیشگی خود را به نمایش می‌گذارند

ملت ایران در روز ۲۲ بهمن عظمت همیشگی خود را به نمایش می‌گذارند

به گزارش خبرگزاری تسنیم حجت‌الاسلام یدالله صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گرمی با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار داشت: حضرت زینب(س) اسوه واقعی صبر و شکیبایی و الگویی ماندگار برای تمامی بانوان است که باید تلاش شود سبک و سیره زندگانی ان حضرت در بین زنان توسعه و ترویج یابد.

وی با تبریک دهه مبارک فجر بیان کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم اکنون کشورمان به پیشرفت‌های قابل توجهی در عرصه‌های مختلف دست یافته و ما باید قدردان این پیشرفت‌ها بوده و تلاش کنیم تا از آرمان‌های انقلاب حفاظت و پاسداری کنیم.

وی با تاکید بر حضور گسترده و پرشور مردمی در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه تصریح کرد: ملت ایران در این روز تاریخی و ماندگار عظمت همیشگی خود را به نمایش خواهند گذاشت تا زمینه برای یاس و ناامیدی دشمنان نظام و اسلام فراهم شود.

وی با اشاره به سخنان و حرکتهای رئیس جمهور جدید آمریکا گفت: این سخنان با شعارهای این کشور در تضاد است چرا که در حالی که ادعای حقوق بشر در دنیا را دارند در حال حاضر با بهانه‌های پوچ حقوق بشر را زیر سؤال برده‌اند.

وی پناهنده شدن برخی افراد به کشورهای غربی و فعالیت آنها علیه ایران را نمونه‌ای از فروختن دین خود به دنیا دانست و افزود: افراد سیاسی که با پناه بردن به کشورهای استکباری و بر علیه کشورمان فعالیت می‌کنند خیانتکاران واقعی آنها هستند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها