ترامپ: 75 درصد از خبرنگاران آمریکایی متقلب هستند

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه تحرکات خود برای انتخابات میان‌دوره‌ای 2018 کنگره ، در ایالت مونتانا ضمن تاختن به مواضع دموکرات‌ها و رسانه‌های مخالف گفت که 75 درصد از خبرنگاران آمریکایی متقلب هستند.

ترامپ: 75 درصد از خبرنگاران آمریکایی متقلب هستند

رئیس‌جمهور آمریکا با حضور در تجمع انتخاباتی در ایالت مونتانا درباره مسائل سیاست داخلی و خارجی اظهارنظر کرد.

دونالد ترامپ در ادامه تحرکات خود برای انتخابات میان‌دوره‌ای ۲۰۱۸ کنگره آمریکا، در «گریت فالز» ایالت مونتانا حاضر شد تا از نامزد جمهوریخواه انتخابات سنا حمایت کند.

رئیس‌جمهور آمریکا در ابتدای سخنرانی خود «مَت روزندیل» نامزد جمهوریخواه این ایالت در انتخابات سنای آمریکا را به روی سِن فراخواند و او اظهارات کوتاهی در تمجید مواضع ترامپ ایراد کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا در چند دقیقه ابتدایی سخنرانی، به شدت به «جان تستر» سناتور دموکرات مونتانا حمله کرد و از رای دهندگان این ایالت خواست در انتخابات 6 نوامبر (15 آبان) به نامزد جمهوریخواه رای دهند.

ترامپ در بخشی از سخنرانی خود با اشاره به مسائل سیاست خارجی، اظهاراتی درباره کره شمالی، ناتو و دیدار 16 جولای (25 تیر) خود با رئیس‌جمهور روسیه مطرح کرد.

در بخش مربوط به کره شمالی، او گفت که به رغم تنش‌ها بین آمریکا و کره شمالی در ماه‌های اولیه دولتش، او به توافق برای خلع سلاح اتمی رسیده و تنها چیزی که از دست داده، یک دیدار با کیم جونگ اون بود.

ترامپ همچنین مدعی شد که باراک اوباما خواهان دیدار و نشست با رهبر کره شمالی بود اما «آنها نمی‌خواستند با او دیدار کنند».

رئیس‌جمهور آمریکا از اعضای ناتو به دلیل عدم پرداخت سهمشان از هزینه‌های دفاعی و نظامی و پرداخت این هزینه از سوی آمریکا به شدت انتقاد کرد.

ترامپ به طور خاص از آلمان و صدراعظم این کشور انتقاد کرد و گفت که چرا باید آمریکا هزینه دفاع از اروپا را بدهد اما آنها با روسیه قراردادهای انرژی و گازی قرارداد می‌بندند.

منبع: فارس

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها