مصاحبه جالب علی کریمی علیه برانکو بعد از جام جهانی+فیلم

علی کریمی پس از ناکامی در جام جهانی 2006 مصاحبه ای علیه برانکو انجام داد.

مصاحبه جالب علی کریمی علیه برانکو بعد از جام جهانی+فیلم

به گزارش خبر فوری ؛ دعوای برانکو و کی روش این روزها به اوج خودش رسیده و علی کریمی که مدتی است علیه کی روش و فدراسیون قدم بر میدارد. کریمی در جام جهانی 2006 عملکرد خوبی نداشت و بعد از تعویض در بازی برابر پرتغال به زیر ساک پزشکی تیم زد و حواشی زیادی را برپا کرد. او بعد از جام جهانی وزمان برگشت تیم ملی به ایران مصاحبه ای علیه برانکو کرد که دیدن آن خالی از لطف نیست.

31

حجم ویدیو: 6.38M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • جواد
    0

    سایت زرد تیتر زرد

  • مهرداد
    0

    چی گفته مگه؟؟ عجیبه این تیتری که زدید چرخش بعد از 12 سال؟؟ خود برانکو هم گفت علی کریمی مصدوم بود اما چاره ای نداشتیم نمیشد همچین بازیکنی رو نبریم. الکی جو ندید این مصاحبه هیچی رو نشون نمیده.

  • صبر
    0

    این اقاهمیشه رنگ عوض می کنه

  • جاروگر
    0

    من که اگه فردا گفتن کریمی سینه چاک کیروش شده تعجب نمیکنم همه رفتاراش همینه کریمی

  • حیدر
    0

    منظور تیتر و خبر سایت اینه که جناب علی کریمی ۱۲ سال پیش علیه برانکو بوده، اما حالا طرف برانکو هست تا به کی‌روش ضربه بزنه!!! یکم پیچیده‌ست، ولی اینطوریاست:) :) :)

  • امیر
    0

    هاهاها باز طرفداران بی منطق کیروش و کیروشیان پریدند وسط ماجرا و از آرشیوهاشون نکته درآوردند. برادر مهم نیست گذشته چی بوده اون هم وقتی صحبت از حال هستش. بعنوان یک استقلالی با افتخار میگم حرف های برانکو و علی کریمی کاملا منطقی است و بقول کوارشما خطاب به کیروش صدای عرعر خرها به آسمان نمی رسد!! زمان انتقاد مایلی کهن هم خیلی بی ربط موضوع حمایت از م.ا نژاد رو وسط کشیدند تا تخریبش کنند. قلعه نویی و عزیزی هم همینطور. مگه داریم دیوانه تر از کیروش که به همه عالم و آدم بخاطر یک فوتبال میپره و شما هم هی حمایتش میکنید. اون از بازیهای تدارکاتی و اون دیوانه بازیهاش و پیدن هاش به داور در یک بازی دوستانه. اون از بیانیه هاش. اون از برخوردش با مربی و سرمربی مراکش. اون از از رفتارش با داور بازی اسپانیا و پرتغال. از خظ نگه دار تا داور وسط و چهارم همه را درید. بعد هم که گیر داد به رونالدو و کوارشما و بحران ارزش ها در پرتغال. بعد از اون هم دوباره برگشت سر برانکو و قلعه نویی و کرانچکار. خب این دیوانه است قبول کنید!! اونقدر همین رسانه ها هندونه زدن زیر بغلش همه را جز خودش یک مشت گاو و گوساله میبینه.

  • محمد ط
    0

    برانکو بصورت حرفه ای موذیه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها