شریعتمداری و سیف نشست خبری نوبخت را بایکوت کردند!

در حالی که طی روز‌های اخیر بهم ریختگی بازار‌های مختلف به سبب نوسانات ارز موضوع اول کشور شده وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کل بانک مرکزی نشست خبری تیم اقتصادی دولت را بایکوت کرد!

شریعتمداری و سیف نشست خبری نوبخت را بایکوت کردند!

به گزارش برخی کانال‌های خبری، شنیده‌ها حاکی است بر اساس توافق قبلی مقرر شده بود نشست امروز سخنگوی دولت با حضور کرباسیان، وزیر اقتصاد، سیف، رئیس کل بانک مرکزی و شریعتمداری وزیر صنعت و به میزبانی نوبخت به عنوان سخنگوی دولت برگزار شود که در نهایت با بایکوت کردن این نشست توسط سیف و شریعتمداری، اردکانیان وزیر نیرو جایگزین آن‌ها شد!

ناهمگون بودن حضور اردکانیان در نشستی که برابر قول سخنگوی دولت قرار بود با حضور تیم اقتصادی دولت برگزار شود باعث تعجب و البته گله خبرنگاران حاضر در جلسه سخنگو نیز شد.

گفته می‌شود، ولی الله سیف به دلیل قطعی شدن رفتنش از بانک مرکزی انگیزه‌ای برای حضور نداشته و ترجیح داد به جای این نشست به همایش قوه قضاییه برود!

اما شریعتمداری که از زمان تشدید نوسانات قیمت‌ها در بازار در هیچ نشست مطبوعاتی یا برنامه رادیو و تلویزیونی شرکت نکرده، همراهی با معاون اول در یک سفر کاری را بهانه قرار داده تا از تیررس انتقاد مستقیم رسانه‌ها در امان باشد.

منبع:انتخاب

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها