مخاطب اهل دهلران: مردم برای آبِ خوردن با مشکلات جدی مواجه هستند

یکی از مخاطبان خبرفوری از وضعیت بد آب در شهرستان دهلران گفته است.

مخاطب اهل دهلران: مردم برای آبِ خوردن با مشکلات جدی مواجه هستند

به گزارش خبر فوری این مخاطب نوشته است:

"با سلام

چند سالی است که مردم روستاهای بخش مرکزی شهرستان دهلران با خشکسالی های پی در پی دست و پنجه نرم می‌کنند. خشکسالی های که کشاورزی و حتی زندگی کردن را در روستاهای شهرستان تحت تاثیر قرار داده است.

آب که یکی از عناصر چهارگانه طبیعت است این روزها در روستاهای مرزی شهرستان نایاب شده است و مردم برای آبِ خوردن با مشکلات جدی مواجه هستند.

قطعی آب چند ساعته و حتی چند روزه مردم مرزدار در روستاهای (بیشه دراز ،کاور،مازعبدالی پایین و بالا ؛سنگر نادر؛قیرآب؛شهرک وحدت و هاویان)از اردیبهشت امسال نسبت به سال های گذشته بیشتر احساس شده و الان بعد از گذشت دو ماه به اوج رسیده است.

مردم روستاهای بخش مرکزی دهلران به اداره آب و فاضلاب شهرستان ، استان و فرمانداری و نماینده مجلس مراجعه کرده اند به جز قول و وعده چیز دیگری نصیبشان نشده است.
این روستا ها در ایام روز بین یک تا دو ساعت بیشتر آب ندارند و مردم مجبور هستند که به وسیله تانکر ،آب رو ذخیره کنند و با توجه به گرمای بالا ۵۰ درجه متاسفانه باعث داغ شدن آب شده و استفاده برای مردم این روستا ها بسیار سخت شده و حتی افرادی که وسیله دارند برای استحمام به شهرستان دهلران می‌روند اما افرادی که وسیله نداشته و کسی را ندارند که آنها را به شهر برساند باید کمبود آب را تحمل کنند.

مگر مردم این روستاها چه گناهی کرده اند و کسی جوابگوی مشکلات مردم نیست؛
چه امتیازبالاتر از شهدا ؛*چه امتیازی بالاتر از منطقه مرزی ؛مردم مرزدار این روستاها در زمان جنگ مناطق خودشون رو ترک نکردن و با رژیم تجاوزگر بعث عراق تا آخرین روز جنگیدن ؛هنوز آثار جنگ در مناطق است روستای بیشه دراز بیش از ۳۹ شهید تقدیم انقلاب کرده.

صرفا جهت اطلاع مسئولان شهرستان و استانی ...

?ابل توجه مسئولان مربوطه استاندار محترم ؛ فرماندار، رئیس اداراه آب و فاضلاب استان و شهرستان و نماینده محترم حوزه جنوب؛ مردم در این روستا هادر شرایط بحرانی زندگی می‌کنند دریابید.

مردم این روستاهای با وحدت و اتحاد با هم در شهرستان مرزی زندگی می‌کنند و اگر مردم روستاها نباشند همراه با مرزداران که از مرز حفاظت کنند رؤسای ادارات نمی‌توانند با آرامش خاطر یک روز بر صندلی ریاست تکیه کنند.

مسئولان و متولیان امر که دستتان می‌رسد برای رضای خدا هم که شده مشکلات مردم را بشنوید و حل کنید."

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها