عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرفوری:

امام خمینی(ره) در برخورد با مردم شفافیت و صراحت داشت/ فاصله گرفتن مسئولین از اندیشه‎های امام قابل تاسف است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: متاسفانه برخی از مسئولین ما از راه و اندیشه‎های امام خمینی(ره) فاصله گرفتند.

امام خمینی(ره) در برخورد با مردم شفافیت و صراحت داشت/ فاصله گرفتن مسئولین از اندیشه‎های امام قابل تاسف است

حجت‎الاسلام سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره ویژگی‎های امام خمینی(ره) باتوجه به سالگرد رحلت این بزرگوار اظهارکرد: امام خمینی (ره) با شفافیت و صمیمیتی که با مردم داشت نام، اخلاق و شجاعت خود را به عرصه ظهور و عمل گذاشت و ثابت کرد که در پای آرمان خود حتی حاضر است از جانش بگذرد از این رو این تفکر وی باعث شد تا برای همیشه در بین مردم ایران محبوب و ارزشمند باقی بماند.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) در یک مبارزه طولانی علیه رژیم شاهنشاهی از سال 1342 تا 1357 معنای واقعی مقاومت در برابر ظلم را برای مردم ایران به نمایش گذاشت روندی که حتی بعد از پیروزی انقلاب ملت ایران در طول جنگ تحمیلی آن را مشاهده کردند که بدون شک کمتر کسی دارای چنین شخصیت و منش رفتاری است.

عضو جامعه روحانیت مبارز اظهارکرد: ملت ایران به دلیل اینکه اخلاق و شفافیت را در منش و رویکردهای امام خمینی(ره) مشاهده کردند به دعوت ایشان لبیک گفتند و همواره در جهت خواسته‎های مدنظر امام و بعد از ایشان رهبری عمل کردند.

اکرمی تصریح کرد: نزدیک به 29 سال از رحلت امام می‎گذرد اما مردم هنوز به وی وفادار هستند چرا که امام با زبان مردم با آنها سخن می‌گفت.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از مسئولین ما از راه و اندیشه‎های امام فاصله گرفتند خاطرنشان کرد: در شرایط امروز کشور نیز مسئولین ما اگر خواهان حرکت در مشی امام هستند باید شفافیت در برخورد و صراحت در کلام را در برخورد با مردم لحاظ کنند و در این مسیر سخنان و وصیت‎نامه امام خمینی(ره) را به دقت مورد مطالعه قرار دهند تا کشور و مردم همراه آنها باشند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: لازم و ضروری است که در شرایط امروز کشور ما پیشرو فرمایشات امام خمینی و بعد از ایشان رهبری باشیم تا به اهدافی که در نظام جمهوری اسلامی مدنظرمان است دست پیدا کنیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    آقایون روحانی!!! نظام در دست شما است ؛ اگر برای تغییر بهینه خود پای به میدان نگذارید انتظار نداشته باشید کسانی که با ظلم و فساد دهان شیرین کرده اند برای این تغییر به میدان بیایند. خدا و تاریخ نخواهند بخشید کسانی را که در قدرت هستند و لی با بهانه هایی که خدا نمی پسندد نسبت به این تغییر صادقانه و با جدیت بنفع مردم عملا اقدام نمی نمایند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها