عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با خبرفوری مطرح کرد

تشدید ساختار امنیتی مجلس بعد از حادثه تروریستی 17 خرداد/ مردم مطمئن باشند دیگر شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ساختار امنیتی مجلس شورای اسلامی بعد از حادثه تروریستی 17 خرداد سال 96 شدت گرفت.

تشدید ساختار امنیتی مجلس بعد از حادثه تروریستی 17 خرداد/ مردم مطمئن باشند دیگر شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود

مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در 17 خرداد سال 96 و به شهادت رسیدن تعدادی از مردم و کارکنان مجلس اظهارکرد: عملیات تروریستی مجلس از سوی تکفیری‎ها در شرایطی رخ داد که این گروه تروریستی جایگاه خود را در سوریه از دست داده بود و به معنای واقعی سقوط کرده بود از این رو برای اثبات قدرت خودشان با کمک عناصر رژیم صهیونیستی دست به این اقدام وحشتناک زدند.

وی خاطرنشان کرد: عناصر داعش و گروه‎های تکفیری همواره از جمهوری اسلامی ایران به دلیل حمایت‎های مستشاری ایران از مردم و دولت سوریه عقده و کینه دارند از این رو با به راه‎انداختن یک عملیات دست و پا افتاده درصدد مطرح کردن خود و مقابله با ایران بودند که در این مسیر نیز راه به جایی نبردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه عملیات تروریستی مجلس در 17 خرداد 96 از نظر دفاعی و امنیتی عملیات موفقی نبود گفت: جریان تکفیری با انجام چنین عملیاتی نیز نتواست به خواسته‎های مدنظر خود در ایران دست پیدا کند و حتی باید به صراحت گفت که شکست محصول عملیات نابخردانه آنها بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: بعد از این عملیات تروریستی مراقبت‎های امنیتی در مجلس تشدید شد به گونه‎ای که شاهد بودیم دیوارکشی‎هایی در ساختمان مجلس صورت گرفت که از نظر من نیازی به این امر نبود.

ذوالنور اظهار کرد: تشدید اقدامات امنیتی و انجام اموری چون دیوارکشی قطعا رویکردهای مهمی نیست اما بدون شک نیروهای امنیتی با توجه به اقتضاتی که مدنظرشان قرار دارد این اقدامات را انجام می‏دهند که باید قدردان آنها باشیم.

وی تصریح کرد: نکته مهم دیگری که حایز اهمیت است این بوده که مردم باید بدانند که دیگر چنین حوادثی در کشورمان رخ نخواهد داد و امنیت مهم‎ترین رکن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    این توجیه بد تر از گناه است؟؟؟!!! در طول چهل سال گذشته مگر نخبگان امنیت کشور کجا بودند؟؟؟!!!

  • رهبر
    0

    مگرقرار است چنین اتفاقی وحشتناک بیفتند همه مدیون پاسدار از خود گذشته مجلسیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها