امام جمعه موقت تهران:

وحدت تنها راه مقابله با تهدیدات دشمن است

امام جمعه موقت تهران گفت: در شرایط امروز کشور وحدت تنها راه مقابله با تهدیدات دشمنان است.

وحدت تنها راه مقابله با تهدیدات دشمن است

حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی خطیب نماز جمعه این هفته تهران و در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه صبر کلید واژه شناخت حق و ایستادگی در برابر حق است، اظهار داشت: انسان صابر به ریسمان حق چنگ می‌زند و در کنار حق استوار می‌ایستد.

وی، یکی از دستاوردهای ماه مبارک رمضان را آراستگی به مدارج صبر دانست و گفت: رمضان به ما می‌آموزد که در برابر گرسنگی و تشنگی صبر کنیم تا انسان صابر و ثابت‌قدمی باشیم. باید حق را بشناسیم و در کنار حق بایستیم. در سایه صبر، شخصیت جوانان شکل می‌گیرد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران شهید علی‌محمدی، دانشمند هسته‌ای را یکی از مصادیق صبر در برابر تحصیل علم و دانش عنوان کرد و افزود: این دانشمند هسته‌ای کشور، تمام مدارج علمی خود را در ایران پس از انقلاب سپری کرد و اولین دانشجوی فارغ‌التحصیل دکترای دانشگاه شریف است. وی به یک چهره علمی نامدار در علم و دانش تبدیل شد و در دانش هسته‌ای گام بلندی برداشت، صبر در دانش و تحصیل علم، انسان را به قله‌های رفیع علم و دانش می‌‌‌رساند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد خطاب به جوانان گفت: اگر می‌خواهید اقتصاد کشور را شکوفا کنید؛ باید صبر جمعی داشته باشید، با هم معاضدت کنید، اما در برابر دشمن یکپارچه و متحد باشید. اگر امروز دشمن موفقیت‌های ایران اسلامی را تهدید می‌کند، باید راه را برای خلق وحدت در جامعه هموار کنیم، دشمنان نگران نفوذ اسلام در منطقه هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها