اگر به خواسته رانندگان توجه می‌کردیم، شاهد اعتراض‌های آنان نبودیم

نماینده مردم شهرضا گفت: تقاضای رانندگان این است که نظارت بر باربری‌ها افزایش پیدا کند و حذف اولویت بومی بودن در پایانه‌های سراسر کشور رخ بدهد.

اگر به خواسته رانندگان توجه می‌کردیم، شاهد اعتراض‌های آنان نبودیم

در جریان صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا با اشاره به اعتصاب اخیر رانندگان، در تذکری شفاهی گفت: چند روزی است که در کشور شاهد اعتراضات رانندگان در نقاط مختلف کشور هستیم. متاسفانه اگر مدیران ذیربط طی چند ماه گذشت به مکاتبات و درخواست‌های این قشر پاسخ داده بودند شاهد این وضعیت نبودیم.

وی تصریح کرد: بی‌تفاوتی به خواسته‌های این قشر موجب اعتراضات گسترده آنها شده است. من در جمع رانندگان شهرستان شهرضا به عنوان مهد صنعت حمل و نقل کشور حضور پیدا کردم و می خواهم تقاضای آنهارا مطرح کنم.

نماینده مردم شهرضا در پایان گفت: آنها می‌خواهند نظارت بر باربری‌ها افزایش پیدا کند و حذف اولویت بومی بودن در پایانه‌های سراسر کشور رخ بدهد. از دیگر خواسته های آنها نظارت بر نحوه دریافت کمیسیون از رانندگان و استفاده از ظرفیت‌های اتحادیه و انجمن‌های صنفی رانندگان و افزایش کرایه‌ها متناسب با وضعیت اقتصادی کشور است.

منبع:ایلنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    درد امروز مردم مشکلات اقتصادی امیدوارم دولت زودتر ورود کند

  • علی اصغر
    0

    اقتصاد ایران فقط باید خصوصی شود کارخانجات تولیدی و صنعتی باید با حمایت دولت ساخته شود تا هم مشکل بیکاری حل شده و هم وابستگی به بیگانه از بین برود. در این صورت تحریم کنند تا خسته شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها