اختلاف تاج و کی روش علنی شد

تازه ترین صحبتهای تاج نکات مهمی دارد. مهدی تاج در این مصاحبه نشان داده که تفکراتش کاملا با کی روش متفاوت است و بر خلاف سرمربی تیم ملی هیچ مشکلی با حضور ملی پوشان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نداشته.

اختلاف تاج و کی روش علنی شد

تاج گفته:" برای بعضی از کارشناسان فوتبال که اردوی اخیر تیم ملی را آشفته ترین اردو نامیدند بسیار متاسفم. اردوی بسیار عالی تشکیل شد و فدراسیون فوتبال وقتی دید تیم های استقلال و پرسپولیس بازی های مهمی در لیگ قهرمانان آسیا دارند اجازه داد تا آنها با بازیکنان ملی پوش به مصاف حریفان بروند. این سیاست فدراسیون بسیار درست بود زیرا اگر اجازه استفاده از بازیکنان ملی پوش را به آنها نمی دادیم هر 2 نماینده کشورمان حذف می شدند و این برای فوتبال ما به هیچ عنوان خوب نبود. به کارلوس کی روش نیز اعلام کردیم که مدتی بدون بازیکنان استقلال و پرسپولیس اردو را برگزار کند و او نیز در مصاحبه اش گفت که من طبق نظر فدراسیون عمل می کنم. لژیونرها نیز نمی توانستند بازی های خود را لغو کنند و به ایران بیایند بنابراین ما چند روز اردو را بدون لژیونرها و بازیکنان استقلال و پرسپولیس برگزار کردیم. اگر بازیکنان ملی پوش را از تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا می گرفتیم جنجال به پا می شد و همه می گفتند ما چنین چیزی را در هیچ جای دنیا ندیده ایم."

تاج در شرایطی این حرفها را زده که کی روش در چند روز اخیر شدیدا از نحوه آماده سازی تیم ملی ناراحت و عصبانی بوده. نکته مهم دیگر مصاحبه رئیس فدراسیون فوتبال دفاع او از بازی با ازبکستان و رد حضور تیم دوم این کشور در ایران است:" چه کسی گفته ازبکستان با تیم زیر 21 ساله هایش به ایران آمده است؟ این مسئله به هیچ عنوان صحت ندارد. ما با تیم ملی ازبکستان قرارداد بستیم و به آنها اعلام کردیم که با بهترین بازیکنان شان به ایران بیایند. ازبکستان نیز که اخیرا پس از ناکامی در صعود به جام جهانی دست به جوانگرایی زده است با تیم اصلی اش به ایران آمد. کی روش تیم فعلی ازبکستان را بسیار قبول داشت و حتی اعلام کرده بود که این تیم بسیار دونده تر و با انگیزه تر از تیم سابق آنها است."

منبع: جام جم آنلاین

719

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها