هاشمی‎طبا در گفت و گو با خبرفوری:

آنچه گروه‎های مخالف به عنوان خواسته مردم طلب می‎کنند قابل تحقق نیست/دولت روحانی همه تلاش خود را به کار بسته است

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‎جمهوری در سال 96 گفت: آنچه گروه‎های مخالف به عنوان خواسته مردم در شرایط امروز طلب می‎کنند قابل تحقق نیست چرا که کشور در شرایط سختی قرار دارد.

آنچه گروه‎های مخالف به عنوان خواسته مردم طلب می‎کنند قابل تحقق نیست/دولت روحانی همه تلاش خود را به کار بسته است

سیدمصطفی هاشمی‎طبا کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‎جمهوری در سال 96 در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره عملکرد دولت روحانی در طول یکسال گذشته اظهار کرد: روحانی و هیئت وزیران در طول یکسال گذشته تلاش خود را در راستای بودجه و تعریف‎هایی که از کار دارند انجام می‎دهند ولی برای کشوری که با درگیری خارج از کشور روبه‎رو است این روش‎ها جواب نمی‎دهد.

وی با اشاره به اینکه برخی از مسئولین کشور دائما در جهت ایجاد توقع برای مردم تلاش می‎کنند گفت: در حقیقت آنچه دولت روحانی انجام می‎دهد و یا هر دولتی که برسرکاربود باید انجام می‎داد در شرایط امروزقابل محقق شدن نیست و نمی‎توان آن را عملیاتی کرد.

هاشمی‎طبا با بیان اینکه آنچه گروه‎های مخالف به عنوان خواسته مردم در شرایط امروز طلب می‎کنند قابل تحقق نیست خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که شکل جدیدی از توافق برجام در حال اجرایی شدن است از این رو باتوجه به اینکه ما در طول سال‎های گذشته سعی کردیم تحریم را در طول زندگی روزمره خود تاثیر ندهیم دچار مشکلات مضاعف هستیم.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه ما در حال حاضر با دشمنان و دنیای استکبار روبه رو هستیم و با آنها درگیریم دولت علی‎رغم تلاش خود نمی‎تواند به اهداف خود دست پیدا کند از این رو دولت در شرایط امروز یک روال عادی و طبیعی را انجام می‎دهد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‎جمهوری در سال 96 در پاسخ به این سوال که اگر امروز هم باز انتخابات ریاست‎‌جمهوری برگزار شود به روحانی رای خواهید داد اظهارکرد: بدون شک اگر همان گزینه‎ها در انتخابات ریاست‎جمهوری حضور پیدا کنند بازهم به روحانی رای خواهم داد ولی اگر افراد جدیدی با سیاست‎های دیگر در انتخابات حضور پیدا کنند بنده هم ممکن است تجدیدنظر کنم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ابوالفضل
    0

    این پیره یا ناهار نخرده یا چیزی زده... زیاد سخت نگیرید بهش

  • اسماعیل
    0

    ریس جمهورخیلی مظلومه وهمین طورالبته پرتلاش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها