حضرتی در گفت و گو با خبرفوری:

خالی کردن پشت دولت در شرایط امروز اشتباه است/هنوز درباره صحت و سقم بیانیه مجلس خبرگان شک دارم

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بنده به شخصه هنوز در صحت و سقم بیانیه مجلس خبرگان پیرامون عذرخواهی روحانی از مردم شک دارم.

خالی کردن پشت دولت در شرایط امروز اشتباه است/هنوز درباره صحت و سقم بیانیه مجلس خبرگان شک دارم

الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره بیانیه مجلس خبرگان رهبری پیرامون اینکه رئیس جمهور باید از مردم به دلیل توافق برجام عذرخواهی کند اظهارکرد: به طورکلی کسانی که از تجارب گذشته کشورشان و زندگیشان درست برای ساختن آینده استفاده می کنند همیشه موفق بودند و کسانی که تجارب گذشته چه تلخ و چه شیرین را کنار می گذارند و اصل غفلت استفاده می کنند قطعا با شکست روبه رو می شوند.

وی تصریح کرد: در جنگ ۸ ساله ایران با عراق ما به ظاهر با عراق می جنگدیم و کشورهای غربی و عربی پشتیبان آنها بودند و در مقابل در جبهه نظامی ایران با هدایت محسن رضایی و صیاد شیراز ی و پشتیبان داخلی ما توانستیم بر دشمنان خود غلبه کنیم بدون اینکه حتی یک وجب از خاک خود را به عراق بدهیم.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه امروز ما با در دو جبهه با جنگ تمام عیار روبه رو هستیم خاطرنشان کرد: در جبهه اقتصادی و دیپلماتیک ما با جنگ بسیار سختی روبه ایم و رئیس جمهور مسئولیت آن را برعهده دارد از این رو اگر ما بخواهیم از تجربه شیرین دوران جنگ استفاده کنیم در این مقطع همه نهادها و مسئولین باید همراه دولت و رئیس جمهور باشند.

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه انتقاد از دولت و شیوه اجرایی کشور هیچ ایرادی ندارد خاطرنشان کرد: بنده هنوز باورم نمی شود که آیت الله جنتی و مجلس خبرگان چنین بیانیه ای را صادر کرده باشد از این رو شخصا در حال بررسی صحت و سقم این بیانیه هستم چرا که صدور چنین بیانیه ای در مقطع فعلی بعید است.

عضو حزب اعتماد ملی تاکید کرد: در جنگ نابرابری که با محوریت آمریکایی ها و حمایت مالی عربستانی ها صورت گرفته است رهبری در جهت حمایت از دولت وارد عمل شدند و قوای دیگر را هم در جهت حمایت از دولت فراخوانده اند تا در جنگ بدعهد آمریکا حامی دولت باشند.

حضرتی با اشاره به نبرد سخت ظریف با کشورهای اروپایی تاکید کرد: برجام بیش از اینکه برای ما مهم باشد توهین تاریخی آمریکا به اروپاست از این رو در شرایط امروز که ظریف در جریان مذاکرات است کسانی که انتقاد از دولت را در کشور کلید زدند بدون شک نمی دانند حفاظت از منافع ملی چیست؟

وی خاطرنشان کرد: در شرایط امروز کشور حفظ انسجام ملی و وحدت داخلی کشور لازم و ضروری است از این رو باید در جهت این رویه تمامی تلاش خودمان را به کار ببندیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    مجلسیان دلسوز دولت باید به یاد سوکند خود ، از ملت جانبداری کنند --- مجلسیان دلسوز دولت باید به یاد سوگند خود به ملت باشند و ثابت کنند ، در طول این پنج سال از عمر دولت کنونی ، دولت مردان با کمک کارشناسانه آنان و با تکیه به فاکتورهای امید وار کننده از ثروتهای کلان و دارییهای موجود در کشور برای ایجاد گشایش اقتصادی و بالا برن قدرت خرید اکثریت ناتوان مردم ، که سهم بزرگ این ثروتها از آن آنان است ، و برای سبک کردن بار جانکاه و معنویت زدای گرانیهای جنون آمیز و روز افزون کالاها و خدمات حیاتی و معیشتی ضروری و اساسی از دوش آنان ، چه طرحهای کارساز مثبت و سازنده ی عملی را برای کشور به ارمغان آورده اند؟؟؟!!! متاسفانه دولت مردان امروز با دل گرمی به لابی خود در مجلس شورای اسلامی ، در عمل کرد اقتصادی خویش ، به اکثریت ناتوان ملت بعنوان عدد و فاکتور مثبت نمی نگرند و بنا بر همین نگرش بجای ایجاد رفاه و آسایش و امنیت شغلی جدی برای این اکثریت و بجای تسهیل عزتمندانه فراهم شدن نیازهای حیاتی و معیشتی آن ، این اکثریت را بی پناه رها کرده و به صدقه خور تبدیل ساخته است.

  • داود
    0

    سلام به این میگن اینده نگر.وطن دوست.دوستت دارم مرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها