در پاسخ به سوالی درباره افزایش ۲۵ تا ۵۰ درصدی عوارض بزرگراه ها؛

آخوندی: چه کسی به شما این خبر را داده است؟!

وزیر راه و شهر سازی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره افزایش ۲۵ تا ۵۰ درصدی عوارض بزرگراه ها گفت: چه کسی به شما این خبر را داده است؟!

آخوندی: چه کسی به شما این خبر را داده است؟!

بنا بر اعلام وزارت راه در یکی از برنامه های رادیویی عوارض تردد از آزاد راه ها ۲۰ درصد افزایش یافته است و این در حالی است که بسیاری از آزاد راه ها از این عدد گذشته و حتی برخی از آنها تا ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته اند.

در همین رابطه در جریان سفر وزیر راه به استان مرکزی از وی در این زمینه سوال پرسیده شد و آخوندی به این پاسخ که «چه کسی به شما این خبر را داده است؟» بسنده کرد.

برای نمونه دو روز پیش حسن رئیسیان، رئیس آزادراه قزوین-رشت در گفت و گو با یکی از خبرگزاری های دولتی هرگونه افزایش نرخ عوارض در آزادراه های کشور را منوط به مصوبه شورای عالی قیمت گذاری دانسته که در نهایت نیز توسط وزارت راه و شهرسازی به آزادراه ها ابلاغ می شود و گفته بود: نرخ عوارض آزادراه قزوین -رشت ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

گفتنی است که یک بخش خبری سیما نیز در گزارشی از افزایش عوارض تردد در آزادراه ها خبر داده و نسبت به عدم هماهنگی ارائه خدمات با افزایش نرخ عوارض از قول مردم انتقاد کرده بود.

منبع:مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها