از علی کریمی برای حمایت از بازیکنان مسن سپیدرود ممنونم/ هیچ وقت علیه باشگاه مصاحبه نکردم

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود گفت: علی کریمی می‌توانست از بازیکنان مسن تیم چشم‌پوشی کند اما از ما دفاع کرد و حمایت او قابل تقدیر است.

از علی کریمی برای حمایت از بازیکنان مسن سپیدرود ممنونم/ هیچ وقت علیه باشگاه مصاحبه نکردم

محمدرضا مهدوی در مورد اینکه این روزها حال و روز تیم فوتبال سپیدرود چگونه است، اظهار داشت: وضعیت باشگاه سپیدرود مشخص نیست و ما منتظر دریافت طلب‌مان هستیم. البته شنیدم به دلیل مصاحبه‌هایی که داشتم جریمه شدم. ولی یکی از اعضای باشگاه به من اطمینان داد جریمه‌ای در کار نیست و هیچ بازیکنی از سپیدرود جریمه نشده است.

وی ادامه داد: من علیه باشگاه مصاحبه‌ای نکردم بلکه هر بار هر آنچه آقای تن‌زاده وعده داده بود گفتم. من هیچگاه برای تیم سپیدرود بد نمی‌خواهم چون این تیم تنها دلخوشی فوتبالی مردم رشت است و نمی‌خواهم صدمه ببیند، چه من در این تیم باشم و چه نباشم.

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت در مورد جدایی علی کریمی از این باشگاه، گفت: واقعا از این بابت متاسفم. فکر می‌کنم این تیم با کریمی، جان گرفته بود و‌ ای کاش او می‌ماند. از نظر من این مربی واقعا به درد سپیدرود می‌خورد و از بابت جدایی او متاسفم.

مهدوی در مورد اختلاف نظر کریمی و تن‌زاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود بر سر بازیکنان مسن تیم سپیدرود تاکید کرد: واقعا از کریمی ممنون هستم که از من و دیگر بازیکنان مثل من حمایت کرد. بالاخره باشگاه حق دارد بازیکنی را بخواهد و یا با بازیکنی قطع همکاری کند. فصل قبل هم باشگاه بعد از صعود به لیگ برتر مرا نخواست و من قبول کردم و جدا شدم. کریمی هم می‌توانست از این مورد چشم پوشی کند و احدی هم از او ایرادی نمی‌گرفت؛ ولی از ما دفاع کرد، واقعا حمایت او قابل تقدیر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چه من باشم و چه نباشم، مهم این است که سپیدرود لیگ برتری بماند. اگر باشم که حتما کمک خواهم کرد و اگر نبودم امیدوارم افرادی که در این تیم هستند همه تلاش خود را کرده و تیم را به جایگاه خوبی برسانند. نمی‌خواهم عاقبت داماش برای سپیدرود تکرار شود.

منبع:میزان

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها