پیکر امام جمعه موقت گرگان تشییع شد

پیکر حجت‌الاسلام رسول رضایی، امام جمعه موقت شهرستان گرگان بر روی دستان مردم نمازگزار این شهر تشییع و در امامزاده عبدالله (ع) به خاک سپرده شد.

پیکر امام جمعه موقت گرگان تشییع شد

پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ رسول رضایی، امام جمعه موقت گرگان ظهر امروز پس از اقامه نماز در مصلی با حضور مردم ولایتمدار و قدرشناس تشییع شد.

اقامه نماز بر پیکر امام جمعه موقت گرگان توسط آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی ‌فقیه در استان گلستان انجام گرفت.

پیکیر این عالم وارسته و جانباز دوران دفاع مقدس بر روی دستان مردم گرگان تشییع و در امامزاده عبدالله (ع) این شهر به خاک سپرده شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ رسول رضایی در سال 1312 در روستای پابند از توابع هزارجریب شهرستان بهشهر به دنیا آمد. او در 15 سالگی وارد حوزه علمیه آیت‌الله کوهستانی شد و مدتی بعد برای کسب علوم دینی رهسپار حوزه علمیه قم شد و در محضر اساتید بزرگی چون امام خمینی (ره) و آیت‌الله بروجردی علوم دینی را فرا گرفت.

در سال 1342 از شهرستان قم به گرگان آمد و مبارزه با رژیم پهلوی را در صدر فعالیت‌های سیاسی خود قرار داد و به همین سبب چندین بار از سوی ساواک دستگیر و روانه زندان شد. او پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان امام جمعه موقت گرگان منصوب شد و مدت 35 سال در این سنگر خدمت کرد.

مراسم بزرگداشت امام جمعه موقت گرگان فردا از ساعت 9:30 تا 12 در مکتب‌الحسین (ع) شهر گرگان واقع در خیابان شهید رجایی برگزار می‌شود.

منبع:تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها