وزیر اطلاعات:

کتاب چهار جلدی «انقلاب اسلامی در هرمزگان» شناسنامه و کارنامه است

وزیر اطلاعات گفت: مجموعه چهار جلدی کتاب انقلاب اسلامی در هرمزگان، شناسنامه و کارنامه هرمزگان در انقلاب اسلامی ایران است.

کتاب چهار جلدی «انقلاب اسلامی در هرمزگان» شناسنامه و کارنامه است

حجت الاسلام سید محمود علوی در آئین رونمایی از کتاب چهار جلدی انقلاب اسلامی در هرمزگان به روایت اسناد ساواک با بیان اینکه پیش از خروج آمریکا از برجام، دستگاه اطلاعاتی کشور از این موضوع آگاهی داشت، عنوان کرد: خروج آمریکا از برجام موجب غافلگیری دستگاه اطلاعاتی نشد و ما این بدعهدی آمریکا را به اطلاع مسئولان کشور رسانده بودیم.

وی ادامه داد: خروج آمریکا از برجام هیچ تاثیری بر اراده ملت ایران در راه رسیدن به آرمان‌ های انقلاب اسلامی نخواهد داشت.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه ایران اسلامی پیش از این نیز از گردنه‌های سخت عبور کرده است، تصریح کرد: ملت ایران این بار نیز با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و اراده آهنین از این امتحان سربلند بیرون خواهد آمد.

حجت الاسلام علوی با اشاره به تألیف کتاب چهار جلدی انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک در هرمزگان، بیان داشت: مرکز بررسی اسناد تاریخی وزارت اطلاعات این اثر را برای قدردانی از مبارزه‌ های مردم هرمزگان تألیف کرده است.

وی با بیان اینکه این مجموعه چهار جلدی به عنوان ثبت همه مبارزات مردم هرمزگان در برابر طاغوت نیست، خاطرنشان کرد: در این مجموعه بخشی از مبارزات روحانیون، علما و دانشجویان هرمزگانی که رژیم پهلوی از آن‌ها مطلع شده، انتشار یافته است.

وزیر اطلاعات گفت: مبارزان انقلابی به گونه‌ ای هوشمندانه در برابر رژیم پهلوی عمل می‌ کردند که ساواک تنها از ۲۰ تا ۳۰ درصد از فعالیت‌های آن‌ها مطلع می‌ شد.

حجت الاسلام علوی اظهار داشت: این مجموعه چهار جلدی شناسنامه و کارنامه هرمزگان در انقلاب اسلامی ایران است.

وی وحدت شیعه وسنی در هرمزگان را یکی از نتایج انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: بدون هیچ شکی برادران و خواهران اهل سنت نقش انکارناپذیری در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند.

همچنین در پایان این مراسم از خانواده‌ های معظم هفت شهید انقلاب اسلامی ایران در استان هرمزگان تجلیل شد.

منبع:مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها