معاون وزیر مسکن و شهرسازی:

خدمات زیربنایی 300 هزار واحد مسکن مهر تامین نشده است

معاون وزیر مسکن و شهرسازی گفت: امسال مبلغ یک میلیارد و 400 میلیارد تومان باید پرداخت شود تا 300 هزار واحد مسکونی که خدمات زیربنایی آن تامین نشده است تحویل داده شود.

خدمات زیربنایی 300 هزار واحد مسکن مهر تامین نشده است

احمد اصغری مهرآبادی اظهار داشت: از مجموع دو میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر که از سال 86 آغاز شده، تا به امروز تقریبا کار ساخت این مساکن به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: قسمت بسیار جزئی از واحد مساکن مهر باقی مانده که امسال قطعا به اتمام خواهد رسید.

معاون وزیر مسکن و شهرسازی گفت: مطلب اصلی که در دست پیگیری قرار گرفته بحث تحویل و اسکان این واحدها برای مردم است که متاسفانه در گذشته بعضی از واحدهای مسکونی بدون تکمیل خدمات زیربنایی، تحویل مردم داده شده است.

وی بیان کرد: در این رابطه در بخشنامه که برای سراسر کشور ارسال شده، هیچ واحد مسکونی بدون آب، برق ، گاز، فاضلاب و محوطه سازی اجازه واگذاری ندارد.

اصغری افزود: برای تحویل واحدهای نیمه کاره نیازمند اعتبارات دولتی بوده و مبلغ 11 هزار میلیارد تومان در کارگروهی که در ریاست جمهوری تشکیل شده و جهت تامین مدرسه، مسجد، کلانتری، مراکز درمانی، آب، برق، فاضلاب و محوطه سازی به تایید رسیده است.

وی گفت: امسال از این مبلغ، یک میلیارد و 400 میلیارد تومان باید پرداخت شود تا 300 هزار واحد مسکونی که خدمات زیربنایی آن تامین نشده را تحویل دهیم.

منبع:فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها