وزیر کشور: برای تمام سناریوهای احتمالی آمریکا آماده بودیم

وزیر کشور اعلام کرد: خروج ترامپ از برجام قابل پیش‌بینی بود، برای تمام سناریوهای احتمالی آمریکا از لحاظ سیاسی و اقتصادی آماده بودیم.

وزیر کشور: برای تمام سناریوهای احتمالی آمریکا آماده بودیم

عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع خروج آمریکا از برجام موضوعی است که از ماه‌ها پیش مطرح شده و در جلسات مختلف در حوزه‌های متفاوتی همچون اقتصادی و سیاسی همه تصمیمات با سناریوهای مختلف درباره این موضوع اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: صحبت‌هایی که رئیس‌جمهور محترم دیشب داشتند، تقریبا جمع بندی تمام تصمیماتی است که طی این مدت گرفته شده است. ما اگر عهدی داشتیم پای آن ماندیم و خواهیم ماند. آمریکا بدعهدی می کند و نمی شود روی آن حساب کرد.

وزیر کشور گفت: ماخودمان را برای هرگونه پاسخگویی آماده کرده ایم. ان‌شاءالله با وحدت و انسجام و تلاش بیشتر و دیپلماسی قوی‌تر از این شرایط عبور می کنیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر چگونگی رفتار اروپا درباره خروج ترامپ از برجام نیز گفت: ما قبول داریم احساس می شود که رفتار اروپایی‌ها همانند موضع‌گیری‌هایی است که درباره این موضوع داشته‌اند.

وزیر کشور در واکنش به طرح گفت‌وگوی ملی گفت: من متوجه نمی شوم که گفت‌وگو ملی یعنی چه گفت‌وگو ملی وجود دارد آنچه که مهم است تقویت وحدت و انسجام است که منافع ملی ما را افزایش دهد.

منبع: ایسنا

منبع: ایسنا

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها