غرضی در گفت و گو با خبرفوری:

امکان ارائه تجهیزات مخابراتی به پیام رسان های داخلی در کشور وجود دارد/نباید فرصت ها را از دست بدهیم

وزیر اسبق مخابرات گفت: باتوجه به قابلیت شبکه مخابراتی کشورمان امکان ارائه تجهیزات لازم به پیام رسان های داخلی وجود دارد.

امکان ارائه تجهیزات مخابراتی به پیام رسان های داخلی در کشور وجود دارد/نباید فرصت ها را از دست بدهیم

محمدغرضی وزیر اسبق مخابرات در گفت و گو با خبرنگار فناوری سایت خبر فوری درباره امکان ارائه تجهیزاتی چون سی دی ان به پیام رسان های داخلی برای ارتقای فعالیت های خود اظهار کرد: خوشبختانه امروزه در کشورمان شبکه مخابراتی و تجهیزات وابسته به آن از توانمندی و قابلیت های بالایی برخوردار است از این رو امکان حمایت از پیام رسان های داخلی با توجه به این بسترها وجود دارد.

وی تصریح کرد: بستر مخابراتی در کشورما در طی سال های گذشته و به خصوص بعد از انقلاب اسلامی رشد چشمگیری داشته است و امکانات بسیاری به شبکه مخابراتی کشور در بخش پهنای باند و فیبرنوری اضافه شده است که بدون شک ارائه و استفاده از آنها در جهت ارتقای فعالیت پیام رسان های داخلی و بومی کردن فضای مجازی در کشورمان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وزیر اسبق مخابرات خاطرنشان کرد: ما برای اعتبار بخشیدن به قدرت نظام اسلامی در عرصه فضای مجازی باید تمامی اقدامات لازم را انجام دهیم که حمایت از پیام رسان های داخلی با ارائه امکانات لازم بدون شک یکی از این موارد خواهد بود.

غرضی تصریح کرد: امیدوارم با توجه به امکاناتی که در بخش مخابراتی و فضای مجازی وجود دارد دستگاه های مسئول تمامی اقدامات لازم را در جهت حمایت از پیام رسان های داخلی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: به طورحتم مسئولین ما با استفاده از سیاست های حمایتی نقش مهمی را در جهت پیشرفت و افزایش کیفیت کاری پیام رسان های داخلی و در کل فضای مجازی در کشور دارند از این رو ارائه تجهیزات و‌ امکانات لازم ما را در مسیر دست یابی به اهداف مدنظرمان در بومی کردن فضای مجازی یاری خواهد کرد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امیامیر
    0

    ایشالله درست بشه سروش پرمخاطبترین اپ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها